Browsing by Subject "Facebook"
Now showing items 21-40 of 59
-
Latvijas Universitātes un Rīgas Stradiņa universitātes tiešsaistes sociālā tīkla “Facebook” lapās publicētā satura analīze.
(Latvijas Universitāte, 2021)Bakalaura darba Latvijas Universitātes un Rīgas Stradiņa universitātes tiešsaistes sociālā tīkla “Facebook” lapās publicētā satura analīze mērķis ir noskaidrot, kāda veida informācija, kādā formātā un cik bieži tiek publicēta ... -
Latvijas Nacionālā teātra un Dailes teātra komunikācija sociālajos medijos "Facebook" un "Instagram" 2022. gadā
(Latvijas Universitāte, 2023)Bakalaura darba mērķis ir izpētīt Latvijas Nacionālā teātra un Dailes teātra sociālo mediju (Instagram un Facebook) komunikāciju un mārketinga paņēmienus 2022. gadā. Teorētiskajā daļā ir aplūkots sociālo mediju jēdziens, ... -
Latvijas Pasta komunikācija sociālajos medijos: organizācijas un lietotāju vēstījumu salīdzinājums
(Latvijas Universitāte, 2016)Bakalaura darbs “Latvijas Pasta komunikācija sociālajos medijos: organizācijas un lietotāju vēstījumu salīdzinājums” nosaka organizācijas un lietotāju radītā satura atšķirības par Latvijas Pastu, vienlaikus noskaidrojot ... -
Latvijas reģionu galvenās bibliotēkas sociālajos tīklos Draugiem.lv, Facebook un Twitter
(Latvijas Universitāte, 2015)Sociālajiem tīkliem mūsdienās ir svarīga loma lielas sabiedrības daļas saziņā. Tos izmanto ne tikai, lai sazinātos un iepazītos ar jauniem cilvēkiem, bet arī darbā, lai gūtu jaunus panākumus un atpazīstamību. Bibliotēkas ... -
Latvijas reprezentācija sociālā portāla Facebook lapā "If you like Latvia, Latvia likes you" no 2014. gada janvāra līdz 2017. gada aprīlim
(Latvijas Universitāte, 2017)Bakalaura darba „Latvijas reprezentācija sociālā portāla Facebook lapā „If you like Latvia Latvia likes you” no 2014. gada janvāra līdz 2017. gada aprīlim” mērķis ir sistematizēt un analizēt iegūtos datus par Latviju ... -
Latvijas valsts simtgades svinības: dienas kārtība Latvijas simtgades biroja "Facebook" lapā "LV100" (2017. gada janvāris - 2018. gada marts)
(Latvijas Universitāte, 2018)Bakalaura darba nosaukums ir “Latvijas valsts simtgades svinības: dienas kārtība Latvijas simtgades biroja "Facebook" lapā "LV100" (2017. gada janvāris - 2018. gada marts)”. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, kuri komunikācijas ... -
Latvijas zvanu centru SIA Transcom Worldwide Latvia un SIA Sonido sociālā tīkla Facebook komunikācijas analīze 2021. gadā
(Latvijas Universitāte, 2022)Bakalaura darba “Latvijas zvanu centru SIA Transcom Worldwide Latvia un SIA Sonido sociālā tīkla Facebook komunikācijas analīze 2021. gadā” mērķis ir izpētīt minēto uzņēmumu Facebook komunikāciju un sniegt tās vērtējumu. ... -
Latvijas zvanu centru SIA Transcom Worldwide Latvia un SIA Sonido sociālā tīkla Facebook komunikācijas analīze 2021. gadā
(Latvijas Universitāte, 2022)Bakalaura darba “Latvijas zvanu centru SIA Transcom Worldwide Latvia un SIA Sonido sociālā tīkla Facebook komunikācijas analīze 2021. gadā” mērķis ir izpētīt minēto uzņēmumu Facebook komunikāciju un sniegt tās vērtējumu. ... -
Manipulācijas tehniku izmantošana Covid-19 dezinformācijas izplatīšanā: Facebook lapu piemērs
(Latvijas Universitāte, 2021)Bakalaura darbs „Manipulācijas tehniku izmantošana COVID-19 dezinformācijas izplatīšanā: Facebook lapu piemērs” ir izstrādāts ar mērķi izpētīt, ar kādiem manipulatīvajiem līdzekļiem visbiežāk tiek izplatīta COVID-19 ... -
Mārketinga komunikācija sociālajos tīklos "Facebook" un "Instagram": DUS "Virši-A" gadījums
(Latvijas Universitāte, 2019)Bakalaura darba tēma ir „Mārketinga komunikācija sociālajos tīklos „Facebook” un „Instagram”: DUS „Virši-A” gadījums”. Darba mērķis ir izpētīt un izanalizēt šīs degvielas uzpildes stacijas veidoto komunikāciju sociālajos ... -
Mārketinga paņēmieni sociālajā vietnē "Facebook" - lietotāju attieksme
(Latvijas Universitāte, 2018)Bakalaura darba tēma ir “Mārketinga paņēmieni sociālajā vietnē “Facebook” – lietotāju attieksme”. Sociālie tīkli ir kļuvuši par populāru brīvā laika pavadīšanas veidu. Par vispopulārāko sociālo tīklu atzīta sociālā vietne ... -
Mārketinga rīka-sociālie mēdiji analīze.
(Latvijas Universitāte, 2020)Autora bakalaura darba tēma ir mārketinga rīka - sociālie mēdiji analīze. Sociālo mēdiju popularitāte un interneta lietotāju skaits pēdējajos gados ir audzis ļoti strauji. Tas ir noticis pateicoties straujajai tehnoloģiskajai ... -
Mēmi kā reģionālo identitāti veidojošs elements: Facebook lapu "Siguldas Memes" un "Alūksniešu memes" diskursa analīze
(Latvijas Universitāte, 2018)Bakalaura darba tēma ir “Mēmi kā reģionālo identitāti veidojošs elements: Facebook lapu “Siguldas Memes” un “Alūksniešu memes” diskursa analīze”. Darba mērķis ir noskaidrot, kā caur mēmiem un to diskursu tiek konstruēta ... -
Naratīvu izpausmes sociālajos tīklos: Stāsta ("Story") funkcija sociālajās platformās Snapchat, Instagram, Facebook un Whatsapp
(Latvijas Universitāte, 2017)Bakalaura darbā “Naratīvu izpausmes sociālajos tīklos: Stāsta ("Story") funkcija sociālajās platformās Snapchat, Instagram, Facebook un Whatsapp” ir apskatīts, kādi ir jaunu cilvēku sociālo platformu “story” jeb stāsta ... -
OPPORTUNITIES AND CHALLENGES OF SOCIAL MEDIA USE IN MUNICIPALITIES IN LATVIA
(University of Latvia, 2022)The use of different kind of social media by local governments has gained relevance in recent years, however, along with many opportunities and successes, the use of social media by local governments has many challenges, ... -
Pāru attiecību prezentācija Facebook
(Latvijas Universitāte, 2015)Pētījuma mērķis ir noskaidrot kā pāri prezentē savas attiecības sociālo tīklu portālā Facebook un kā tas ietekme attiecības reālajā dzīvē. Par pētījuma teorētisko bāzi tiek izmantota Ērvinga Gofmaņa dramaturģiskā pieeja. ... -
Personiskās telpas konstruēšana "Facebook" vidē: Latvijas lietotāju analīze digitālo paaudžu kontekstā
(Latvijas Universitāte, 2015)Darba „Personiskās telpas konstruēšana „Facebook” vidē: Latvijas lietotāju analīze digitālo paaudžu kontekstā” mērķis ir izpētīt personiskās telpas konstruēšanas principus „Facebook”, veidojot salīdzinājumu digitālo paaudžu ... -
Reklāma sociālajā tiklā “Facebook”: auditorijas perspektīva
(Latvijas Universitāte, 2020)Bakalaura darbs “Reklāma sociālajā tīklā “Facebook": auditorijas perspektīva” ir izstrādāts ar mērķi uzzināt, kā reklāmdevēji skatās uz “Facebook” auditoriju, kā auditorija lieto sociālo tīklu “Facebook”, kāda ir tās ... -
Remiksēšanas kultūra tiešsaistē: latviešu radītu mēmu Facebook lapu analīze
(Latvijas Universitāte, 2016)Bakalaura darba „Remiksēšanas kultūra tiešsaistē: latviešu radītu mēmu Facebook lapu analīze” mērķis ir izpētīt latviešu radītu Facebook mēmu lapu saturu un auditorijas reakciju uz to. Darba pētnieciskais jautājums - vai ... -
Rīgas domes priekšsēdētāja amata kandidāta Mārtiņa Bondara komunikācija sociālajos medijos "Facebook" un "Twitter" priekšvēlēšanu laikā (2017.gada februāris-jūnijs)
(Latvijas Universitāte, 2018)Darba tēma ir „Rīgas domes priekšsēdētāja amata kandidāta Mārtiņa Bondara komunikācija sociālajos medijos „Facebook” un „Twitter” priekšvēlēšanu laikā (2017.gada februāris-jūnijs)”. Darba mērķis ir izpētīt un analizēt ...