Now showing items 1-5 of 5

    • 2. klases skolēnu ortogrāfijas prasmju pilnveides didaktiskās iespējas krievu valodas stundās 

      Paršina, Jūlija (Latvijas Universitāte, 2020)
      Diplomdarba “2. klases skolēnu ortogrāfijas prasmju pilnveides didaktiskās iespējas krievu valodas stundās” mērķis ir izpētīt didaktiskās iespējas, kā var uzlabot 2. klases skolēnu ortogrāfisko prasmju, balstoties uz ...
    • 3.klases skolēnu ortogrāfijas kompetences attīstīšana latviešu valodas stundās 

      Mamedova, Inga (Latvijas Universitāte, 2016)
      Diplomdarba „3. klases skolēnu ortogrāfijas kompetences attīstīšana latviešu valodas stundās” mērķis ir izstrādāt sākumskolēnu ortogrāfijas kompetences attīstīšanai nepieciešamo teorētisko bāzi un pārbaudīt sagatavotālin ...
    • Īsziņu valodas īpatnības 

      Bernatoviča, Antra (Latvijas Universitāte, 2022)
      Bakalaura darba Īsziņu valodas īpatnības mērķis ir raksturot īsziņu valodas īpatnības: izteikumu struktūru, emocijzīmes, ortogrāfijas īpatnības un atkāpes no literārās valodas normām. Ir sniegta informācija par īsziņu ...
    • Linguistica Lettica, Nr. 30 

      LU Latviešu valodas institūts (LU Latviešu valodas institūts, 2022)
      Žurnāla "Linguistica Lettica" 30. numura tēma ir "Valodas bagātība slēpjas tās dažādībā". The theme of the 30th issue of the annual journal "Linguistica Lettica" is "The richness of language lies in its diversity".
    • Vidusskolēnu interpunkcijas un ortogrāfijas prasmes: problēmas un risinājuma iespējas 

      Kagaine, Everita (Latvijas Universitāte, 2019)
      Praksē vērojams, ka daudzu vidusskolēnu pareizrakstības prasmes ir nepilnīgas, kas liecina, ka pamatskolā nav attīstītas nepieciešamās iemaņas. Spilgti izpaužas tas, ka vidusskolēniem trūkst prasmes analizēt un izkopt ...