Now showing items 1-2 of 2

    • Uzņēmuma "Dzintars"konkurētspēja starptautiskajā tirgū 

      Voronkova, Jeļena (Latvijas Universitāte, 2009)
      Bakalaura darbs “Uzņēmuma “Dzintars” konkurētspēja starptautiskajā tirgū”. Darba mērķis ir veikt uzņēmuma “Dzintars” konkurētspējas analīzi starptautiskajā kosmētikas un parfimērijas tirgū, izdarīt par to secinājumus un ...
    • Zīmola vērtības noteikšana 

      Voronkova, Jeļena (Latvijas Universitāte, 2012)
      Maģistra darba tēma ir “Zīmola vērtības noteikšana”. Darba mērķis ir veikt zīmola vērtības noteikšanas metožu analīzi, pielietot tas zīmolu „L’Oreal” un „Avon” vērtību noteikšanai, izdarīt secinājumus un izstrādāt ...