Now showing items 1-2 of 2

    • Informācijas meklēšana tiešsaistē un satura uzticamības novērtēšana 

      Juzova, Anita (Latvijas Universitāte, 2019)
      Šī darba mērķis ir aplūkot skolēnu spēju noteikt satura uzticamību. Šī ir aktuāla problēma, jo daudzi skolēni iegūst lielu daļu informācijas tiešsaistē. Pētījuma izlase ir pamatskolas (N=198) un vidusskolas (N=58) klases ...
    • Zīmola identitātes analīze korporatīvajā mājaslapā 

      Striķe, Dagne (Latvijas Universitāte, 2018)
      Šis pētījums analizē “airBaltic” zīmola identitātes atspoguļojumu uzņēmuma korporatīvajā mājaslapā. Pētījuma mērķis bija noskaidrot, kādu vēstījumu ieinteresētajām pusēm pauž valodas lietojums trijās korporatīvās mājaslapas ...