Search
Now showing items 1-2 of 2
Vai informācijas patēriņa modeļi ir pielietojami etnogrāfiskā pētījumā? Mainīgs habitus jauno mediju ērā
(Latvijas Universitāte, 2016)
Ņemot vērā, ka informācijas lietošanas process kļūst arvien aktuālāgs akadēmiskā un politiskā kotenstā, es piedāvāju analizēt šo jautājumu kontekstuāli, balstoties uz Burdjē (Bourdieu) habitus konceptu. Lietojot auto-etnogrāfiju, ...
Eiropas Savienības komunikācija: Eiropas Parlamenta mediju attiecību piemērs
(Latvijas Universitāte, 2013)
Bakalaura darba „Eiropas Savienības komunikācija: Eiropas Parlamenta mediju attiecību piemērs” mērķis ir izpētīt EP mediju attiecību praksi Latvijā, kā arī ar to saistītos žurnālistu viedokļus un attieksmes.
Darba teorētiskā ...