Search
Now showing items 1-10 of 173
VIDES GIDS LAPMEŽCIEMA NOVADĀ
(Latvijas Universitāte, 2008)
Bakalaura darba tēma ir Vides gids Lapmežciema novadā.
Darbs sastāv no trim daļām. Pirmās daļas nosaukums ir Vide un tās problēmas, tajā savākta teorētiskā informācija par vidi un tās vispārējām problēmām tādām kā vides ...
Mobilā mārketinga attīstības iespējas Parex bankā A/S
(Latvijas Universitāte, 2008)
Darba mērķis ir raksturot mobilo mārketingu un tā attīstības iespējas vienā no Latvijas vadošajām komercbankām - Parex bankā A/S, analizēt mārketinga attīstības procesu kopumā un atklāt elektroniskās vides iespējas mārketinga ...
AS "BPG" finanšu analīze
(Latvijas Universitāte, 2008)
Diplomdarba mērķis ir, balstoties uz AS „BPG” veikto finanšu analīzi, atklāt trūkumus uzņēmuma finanšu pārvaldībā un atrast risinājumus, lai veicinātu uzņēmuma vērtības palielināšanu, darbības efektivitātes paaugstināšanu, ...
Jauna produkta apguves vadīšana uzņēmumā "M"
(Latvijas Universitāte, 2008)
Maģistra darbs „Jauna produkta apguves vadīšana” sastāv no 4 daļām. Darba mērķis ir izanalizēt jaunu produktu praktisko izstrādāšanas mehānismu un komercializāciju uzņēmumā „M”, un izstrādāt ieteikumus vadīšana procesa ...
Projekta izstrādes vadīšanas un realizācijas problēmas
(Latvijas Universitāte, 2008)
Maģistra darba saturs ir veltīts projektu vadības disciplīnai, projektu vadības problēmām Latvijas Republikā, par pamatu ņemot divu konkrētu uzņēmumu, darbības izpēti un pieredzi projektu vadībā. Lai arī Latvijā projektu ...
Latvijas tekstilrūpniecības nozares uzņēmuma attīstības perspektīvu analīze
(Latvijas Universitāte, 2008)
Bakalaura darbā tiek analizētas Latvijas Tekstilrūpniecības nozares uzņēmuma attīstības perspektīvas. Pētāmais uzņēmums ir neliels un diezgan jauns, tāpēc šī problēma tam ir īpaši aktuāla. Darbā tiek noteiktas uzņēmuma ...
Iepakojuma nozīme uzņēmējdarbībā.
(Latvijas Universitāte, 2008)
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt iepakojuma nozīmi uzņēmējdarbībā. Bakalaura darbs satur 64 lpp. (bez pielikumiem), 3 tabulas un 22 attēlus.
Darba pirmajā nodaļā apskatīta iepakojuma nozīme mārketingā. Otrā nodaļa veltīta ...
Intelektuālie darbinieki un teledarbs: organizācijas virtualizācija
(Latvijas Universitāte, 2008)
Informācijas un intelektuālā darbinieka laikmetā ir aktualizējušās tādas problēmas kā darbinieku zemā produktivitāte un inovāciju trūkums. Tās ir saistītas ar neelastīgu darba organizāciju un neefektīvām darbinieku vadīšanas ...
Tiešās tirgvedības loma Latvijas ienākošā un vietējā tūrisma attīstībā
(Latvijas Universitāte, 2008)
Ņemot vērā arvien pieaugošo tiešās tirgvedības aktivitāšu pielietojumu tūrisma uzņēmumos, organizācijās un Tūrisma attīstības valsts aģentūrā (turpmāk – aģentūra) par šā darba mērķi izvirzīta tiešās tirgvedības lomas ...
SIA "VP Market" personāla motivācijas pilnveide
(Latvijas Universitāte, 2008)
Diplomdarba pilnais nosaukums ir: “SIA “VP Market” personāla motivācijas pilnveide”. Tas aizņem 76 lpp. un iekļauj sevī: 17 attēlus, 8 tabulas, 4 formulas un 2 pielikumus. Darbā tika izmantoti 38 literatūras un citi ...