Search
Now showing items 1-10 of 167
Latviešu nacionālās identitātes vērtību - lauku un lauksaimniecības - reprezentācija laikrakstā "Latvijas Avīze" (2004-2008)
(Latvijas Universitāte, 2009)
Maģistra darba mērķis ir atklāt, kā laikraksts „Latvijas Avīze” reprezentē laukus un lauksaimniecību pēc Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā, vai tiem piešķir latviešu nacionālās identitātes vērtību nozīmi.
Teorija aplūko ...
Reputācijas veidošanās teorija un prakse: "Uzņēmumu reputācijas Top 2008" līderuzņēmumu atspoguļojuma medijos un patērētāju attieksmju analīze
(Latvijas Universitāte, 2009)
Maģistra darbā „Reputācijas veidošanās teorija un prakse: „Uzņēmumu reputācijas Top 2008” līderuzņēmumu atspoguļojuma medijos un patērētāju attieksmju analīze”, tiek skaidroti reputācijas veidošanos ietekmējošie faktori ...
Sievietes tēla konstrukcija žurnāla "Pastaiga" reklāmās (2007 ─ 2008)
(Latvijas Universitāte, 2009)
Bakalaura darbs ar nosaukumus „Sievietes tēla konstrukcija žurnāla „Pastaiga” reklāmās (2007-2008)” autore ir pētījusi un analizējusi dzimtes stereotipu pielietojumu drukātajās reklāmās. Darbam ir trīs daļas: teorētiskā ...
Politiskās un interešu grupu komunikācijas procesi Ķekavas pašvaldības teritorijā (2008 ─ 2009)
(Latvijas Universitāte, 2009)
Komunikācijas zinātnes bakalaura studiju programmas studentes Elīnas Dobulānes bakalaura darba mērķis ir identificēt politiskās un interešu grupu komunikācijas procesus Ķekavas pašvaldības teritorijā 2008. un 2009. gadā. ...
Banku reklāmas stratēģiju un valsts ekonomiskā stāvokļa mijiedarbība
(Latvijas Universitāte, 2009)
Darba tēma ir banku reklāmas stratēģiju un valsts ekonomiskā stāvokļa mijiedarbība. Galvenais pētījuma mērķis bija izprast, kā pašreizējā valsts ekonomiskā situācija izmainījusi sabiedrības vajadzības, pieprasījumu pēc ...
Maģijas un ezoterikas reprezentācija žurnālā "Zintnieks" (2004 ─ 2005)
(Latvijas Universitāte, 2009)
un atslēgvārdi
Bakalaura darbs „Maģijas un ezoterikas reprezentācija žurnālā „Zintnieks” (2004 – 2005)” ir pirmais pētījums, kas veikts Latvijā un kurā ezoteriska, maģiska un okulta komunikācija ir izdalīti un apskatāmi ...
Televīzijas loma neapmierinātībā ar politiku: LTV1, LNT, TV3 nedēļas analītisko raidījumu satura, to veidotāju un ekspertu vērtējumu analīze (2008.gada oktobris-2009.gada marts)
(Latvijas Universitāte, 2009)
Maģistra darbu „Televīzijas loma neapmierinātībā ar politiku: LTV1, LNT, TV3 nedēļas analītisko raidījumu satura, to veidotāju un ekspertu vērtējumu analīze (2008. gada oktobris – 2009. gada marts)” izstrādāja Latvijas ...
Integrēto mārketinga komunikāciju pielietojums preču zīmes "Kvalitatīvs produkts" 2008. gada komunikācijas praksē
(Latvijas Universitāte, 2009)
Darba temats ir „Integrēto mārketinga komunikāciju pielietojums preču zīmes ”Kvalitatīvs produkts” 2008. gada komunikācijas praksē”. Mārketinga padome ir sabiedriska organizācija, kas ir izstrādājusi preču zīmi ”Kvalitatīvs ...
"Swedbank" AS zīmola maiņas stratēģija: iekšējās komunikācijas aspekts
(Latvijas Universitāte, 2009)
Darba tēma ir „Swedbank” AS zīmola maiņas stratēģija: iekšējās komunikācijas aspekts.
Pētniecības problēma: zīmola maiņas procesā darbinieki tiek pakļauti riskam informācijas trūkuma dēļ, kas var radīt neefektivitāti darba ...
Veselības veicināšanas informatīvās kampaņas ietekme: dzemdes kakla ļaundabīgo audzēju savlaicīgas diagnostikas programmas informatīvās kampaņas gadījuma analīze (2008–2009)
(Latvijas Universitāte, 2009)
Maģistra darba „Veselības veicināšanas informatīvās kampaņas ietekme: dzemdes kakla ļaundabīgo audzēju savlaicīgas diagnostikas programmas informatīvās kampaņas gadījuma analīze (2008–2009)” mērķis ir izpētīt, kā informatīvā ...