Search
Now showing items 1-10 of 170
Jūrmalas mūzikas pasākumu ietekme uz vietējo tūrismu(2010-2015)
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir “Jūrmalas mūzikas pasākumu ietekme uz vietējo tūrismu (2010- 2015)”. Darba mērķis ir noskaidrot, kā mūzikas pasākumi ietekmē vietējā tūrisma attīstību Jūrmalā.
Darbs sastāv no teorētiskās, ...
Liepājnieka identitātes reprezentācija laikrakstā "Komunists" 1988.gadā
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot liepājnieka identitātes reprezentāciju laikrakstā „Komunists” 1988.gadā.
Teorijas daļā apskatītas reprezentācijas, identitātes un ideoloģijas teorētiskās izpratnes. Konteksta daļā ...
Sporta preču zīmolu komunikācijas vērtējums sociālo mediju lietotāju auditorijā: "Nike", "Adidas", "Puma" gadījums
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba „Sporta preču zīmolu komunikācijas vērtējums sociālo mediju lietotāju auditorijā: „Nike”, „Adidas”, „Puma” gadījums” mērķis ir noskaidrot un analizēt zīmolu komunikācijas paradumus un nozīmi, kā arī novērtēt ...
Kinematogrāfiskā maldināšana un naratīva metalepse Kristofera Nolana filmās „Starp zvaigznēm”, „Pirmsākums” un „Ilūzija”
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot kā notiek kinematogrāfiskā maldināšana Kristofera Nolana filmās, kā arī noteikt kādi kino valodas elementi tiek izmantoti, lai radītu naratīva metalepsi. Darbā tika aplūkoti laika ...
Pirmskara Jelgavas nostaļģijas reprezentācija mūsdienu pilsētvidē un iedzīvotāju stāstos
(Latvijas Universitāte, 2015)
Maģistra darba tēma ir „Pirmskara Jelgavas nostaļģijas reprezentācija mūsdienu pilsētvidē un iedzīvotāju stāstos”. Maģistra darba pētnieciskais jautājums: kā mūsdienu pilsētvidē un iedzīvotāju stāstos tiek reprezentēta ...
Zīmolu "Škoda" un "Citroen" komunikācija sociālajos tīklos
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba Zīmolu "Škoda" un "Citroen" komunikācija sociālajos tīklos, mērķis ir veikt zīmolu "Škoda" un "Citroen" sociālo tīklu komunikācijas analīzi Latvijā, un to savstarpēji salīdzināt. Darbā tiek apskatīti zīmolu ...
Nozieguma atspoguļojums TV seriālā "Sons of Anarchy" un tā ietekmes vērtējums auditorijā
(Latvijas Universitāte, 2015)
Mūsdienās medijos vardarbība tiek atspoguļota ļoti plaši. Tajā pat laikā televīzija, internets, datorspēles izraisa bažas par to radītā satura iespējamo ietekmi uz jauniem cilvēkiem. "Sons of Anarchy" ir seriāls, kas ...
Uzņēmumu kritēriji sponsorēšanas projektu izvēlē: bikini fitness konkursa piemērs
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darbā “Uzņēmumu kritēriji sponsorēšanas projektu izvēlē: Bikini fitness
konkursa piemērs” tika analizēti sponsoru izvēles kritēriji izvēloties sponsorēšanas objektus.
Teorētiskajā daļā tika apskatīta literatūra ...
Šokolādes zīmolu komunikācija sociālajos medijos: "Laima", "Pure Chocolate" un "Emils Gustavs Chocolate" piemēri
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darbs „Šokolādes zīmolu komunikācija sociālajos medijos: “Laima”, “Pure Chocolate” un „Emils Gustavs chocolate” piemēri” izstrādāts ar mēŗki aplūkot un analizēt šokolādes zīmolu veikto komunikāciju sociālajos ...
Meklēšanas rezultātu precizitāte bibliotēku katalogos
(Latvijas Universitāte, 2015)
Meklēšanas rezultātu precizitāte raksturo informācijas meklēšanas sistēmas veiktspēju. Līdz šim Latvijā nav veikti pētījumi par bibliotēku e-katalogu tematiskās meklēšanas rezultātu precizitāti.. Maģistra darbs izstrādāts, ...