Search
Now showing items 1-5 of 5
Zīmola "Laima" reklāmu semiotiskā analīze
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir zīmola „Laima” televīzijas reklāmu semiotiskā analīze.
Darbā aplūkota problēma, kā reklāma iedarbojas uz auditoriju un cik liela nozīme ir reklāmas vizuālajai komunikācijai.
Darba pētnieciskās ...
Verbālo, vizuālo un multimodālo metaforu interpretācija reklāmās Latvijas sieviešu žurnālos: semiotiskā un auditorijas analīze
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba nosaukums ir “Verbālo, vizuālo un multimodālo metaforu interpretācija reklāmās Latvijas sieviešu žurnālos: semiotiskā un auditorijas analīze”, kura ietvaros tiek atlasītas un pētītas metaforu saturošas ...
Pilsētas tēls LTV1 raidījumā "Adreses" un tā auditorijas uztverē
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba “Pilsētas tēls LTV1 raidījumā “Adreses” un tā auditorijas uztverē” mērķis ir noskaidrot, kādu tēlu par pilsētu ir izveidojuši raidījuma “Adreses” veidotāji un kādu to uztver auditorija. Darbā uzdotie pētījuma ...
Logotipu semiotiskā analīze un auditorijas uztveres pētījums. 2018. gada Latvijas mīlētāko zīmolu topa piemērs
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura tēma ir “Logotipu semiotiskā analīze un auditorijas uztveres pētījums. 2018. gada Latvijas mīlētāko zīmolu topa piemērs”. Darbā gaitā tika atlasīti 50 zīmolu logotipi, kuriem tika veikta semiotiskā analīze, kā ...
TV raidījuma “Atslēgas” loma nacionālās identitātes un sociālās atmiņas veidošanā
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darba “TV raidījuma “Atslēgas” loma nacionālās identitātes un sociālās atmiņas veidošanā” mērķis izpētīt dažādu vecuma grupu nostāju pret raidījumu “Atslēgas” un tā lomu nacionālās identitātes un sociālas atmiņas ...