Search
Now showing items 1-5 of 5
Uzņēmumu integrētās mārketinga komunikācijas attistības tendences Latvijā.
(Latvijas Universitāte, 2017)
Autore: Inese Alpe-Lūka. Maģistra darbs “Uzņēmumu integrētās mārketinga komunikācijas attīstības tendences Latvijā”. Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz integrētās mārketinga komunikācijas teorijas apskati un analīzi, ...
Sporta preču zīmolu veidošana un virzīšana tenisa industrijā Latvijā.
(Latvijas Universitāte, 2017)
Maģistra darba tēma ir “Sporta preču zīmolu veidošana un virzīšana tenisa industrijā Latvijā”. Sporta nozare ieņem arvien nozīmīgāku lomu ekonomikas veidošanā un patērētāju dzīvēs, līdz ar to pieaug ...
Mārketinga komunikāciju analīze uzņēmumā SIA "Adidas Baltics".
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba tēma ir “Mārketinga komunikāciju analīze uzņēmumā Sia “adidas Baltics” Darba mērķis ir pamatojoties uz apkopoto teorētiskās daļas informāciju par mārketinga komunikāciju veidiem un to plānošanu , analizēt ...
Restorānu tīkla "Fazenda" mārketinga komunikācijas analīze.
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba tēma ir restorānu tīkla „Fazenda” mārketinga komunikācijas analīze. Mārketinga komunikācijas ir nozīmīga sastāvdaļa jebkurā uzņēmumā, kurš vēlas pilnveidoties un attīstīties, piesaistīt jaunus klientus, ...
Mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Later Ltd".
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba tēma ir “Mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA “Later Ltd””. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz teorētiskām atziņām, klientu aptaujas un SIA “Later Ltd” pārstāvja intervijas ...