Search
Now showing items 1-6 of 6
Mārketinga komunikācijas pilnveidošanas iespējas viesu namā "Naktsvijoles".
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba tēma ir “Mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas viesu namā "Naktsvijoles"”. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskām atziņām un aptaujas rezultātiem izpētīt ...
Zīmola maiņa banku sektorā un tās ietekme uz patērētāju uzvedību Latvijas tirgū.
(Latvijas Universitāte, 2018)
Maģistra darba tēma ir „Zīmola maiņa banku sektorā un tās ietekme uz patērētāju uzvedību Latvijas tirgū”. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskajiem aspektiem par zīmola maiņas ietekmi uz patērētāju uzvedību, kā arī ...
Pircēju rīcību ietekmējošie faktori kafejnīcu izvēlē.
(Latvijas Universitāte, 2018)
Mūsdienās lielās konkurences apstākļos patērētājs ir viens no galvenajiem, kas nosaka uzņēmuma veiksmi vai neveiksmi. Viņa izvēli nosaka vairāki faktori. Lai pēc iespējas efektīvāk varētu darboties jebkurš uzņēmums un, tam ...
Mārketinga komunikācijas un to pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Rimi Latvia".
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba tēma ir mārketinga komunikācijas un to pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA ‘’Rimi Latvia’’. Bakalaura darba mēŗkis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskām atziņām, esošo komunikāciju izpēti ...
Mārketinga komunikācijas, to satura uztvere kosmētikas tirgū Latvijā.
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba tēma ir mārketinga komunikācijas, to satura uztvere kosmētikas tirgū Latvijā. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga komunikāciju, un uz patērētāja spēju uztvert dažādu ...
Internetveikala "Smaržas Tev" potenciālās attīstības iespējas Latvijas tirgū.
(Latvijas Universitāte, 2018)
Maģistra darba tēma ir “Internetveikala “Smaržas Tev” potenciālās attīstības iespējas Latvijas tirgū” . Kosmētikas nozare ieņem ļoti nozīmīgu lomu patērētāju dzīvēs un ekonomikas veidošanā, līdz ar to pieaug mārketinga ...