Search
Now showing items 1-5 of 5
Autobraucēju kafijas izvēles lēmumu ietekmējošie faktori
(Latvijas Universitāte, 2018)
Darba tēma ir Autobraucēju kafijas izvēles lēmumu ietekmējošie faktori. Darbs veidots ar mērķi noskaidrot autobraucēju kafijas izvēles lēmumu ietekmējošos faktorus. Vai tas ir saistīts ar akcijām, ko piedāvā degvielas ...
Televīzijas kanālu komunikācija sociālajā tīklā Facebook: LTV1 un TV3 profilu analīze
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba tēma ir ''Televīzijas kanālu komunikācija sociālajā tīklā Facebook:LTV1 un TV3 profilu analīze''. Tās aktualitāte saistāma ar sociālo tīklu lomu auditorijas paplašināšanā. Darba teorētiskajā daļā salīdzināti ...
Starptautiska uzņēmuma komunikācija Latvijā. "Stockmann" piemērs
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba tēma ir “Starptautiska uzņēmuma komunikācija Latvijā. “Stockmann” piemērs”. Darbā tiek pētīta universālveikala “Stockmann” gan iekšējā, gan ārējā komunikācija- komunikācijas procesi un izmantotie kanāli, ...
Specializēto alus zīmolu etiķetes kā patērētāju izvēli ietekmējošs faktors
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba “Specializēto alus zīmolu etiķetes kā patērētāju izvēli ietekmējošs faktors” mērķis ir izpētīt, vai un kā specializēto alus zīmolu etiķetes ietekmē patērētāju izvēli. Darbs sastāv no četrām daļām – teorētiskās, ...
Dobeles dzirnavnieka sociālo tīklu (facebook.com un instagram.com) komunikācijas novērtējums mārketinga aspektā
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba temats ir “Dobeles dzirnavnieka sociālo tīklu (facebook.com un instagram.com) komunikācijas novērtējums mārketinga aspektā”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt ārējās komunikācijas veidus, kanālus un rīkus, ...