• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Search
  •   DSpace Home
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-8 of 8

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Virālo video izmantošana "airBaltic" reklāmas kampaņās. "Elves on plane", "airBaltic #flightmode" un "airBaltic lidojošais pārsteigums" gadījumi 

Kalniņa, Mārīte (Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba “Virālo video izmantošana airBaltic reklāmas kampaņās. “Elves on plane”, “airBaltic #flightmode” un “airBaltic lidojošais pārsteigums” gadījumi” mērķis ir noskaidrot patērētāju un reklāmas aģentūras “CUBE” ...
Thumbnail

Raiņa un Aspazijas gada identitātes konstruēšana Latvijas teātru reklāmās 

Apsīte, Dārta (Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba “Raiņa un Aspazijas gada identitātes konstruēšana Latvijas teātru reklāmās” tēma ir Raiņa un Aspazijas gada identitātes tendenču pētījums, izmantojot Latvijas lielāko teātru iestudējumu reklāmu starpniecību. ...
Thumbnail

Latvijas Nacionālo Bruņoto spēku 2015. gada rekrutēšanas kampaņu simboliskā vēstījuma uztvere 

Branta, Ilze (Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba nosaukums ir “Latvijas Nacionālo Bruņoto spēku 2015. gada rekrutēšanas kampaņu simboliskā vēstījuma uztvere”. Kopš 2006. gada Latvijā vairs nepastāv obligātais militārais dienests, tāpēc rekrutēšanas kampaņa ...
Thumbnail

Kampaņu "Skaties ceļam acīs!" un "Dzīvības josta" efektivitāte un auditorijas attieksme 

Vanaga, Katrīna (Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba "Kampaņu "Skaties ceļam acīs!" un "Dzīvības josta" efektivitāte un auditorijas attieksme" mērķis ir noskaidrot, kāda ir auditorijas attieksme, kā tās tiek vērtētas, kā arī vai tās ir efektīvas. Teorētiskajā ...
Thumbnail

Uzņēmuma “International Wellness Centre Balans” ārējās komunikācijas analīze 

Borovika, Simona (Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma “International Wellness Centre Balans” ārējās komunikācijas analīze”. Darba mērķis, pamatojoties uz teoriju, noskaidrot kādi ārējās komunikācijas līdzekļi ir visietekmējošākie daudzu ...
Thumbnail

Nakts izpārdošanas kampaņas ietekme uz patērētāju attieksmi un uzvedību 

Tabunova, Kristiāna (Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba “Nakts izpārdošanas kampaņas ietekme uz patērētāju attieksmi un uzvedību” mērķis ir noskaidrot patērētāju attieksmi un izpētīt uzvedības maiņu pret šādām izpārdošanām. Kā arī uzzināt, kādu iemeslu dēļ ...
Thumbnail

Reklāmas projekti žurnālā "Ieva": auditorijas un reklāmdevēju viedokļu analīze 

Rošāne, Laura (Latvijas Universitāte, 2016)
Darba autore bakalaura darbu ir izvēlējusies rakstīt par tēmu „Reklāmas projekti žurnālā „Ieva”: auditorijas un reklāmdevēju viedokļu analīze”. Šī brīža aktualitāte, kas novērojama reklāmas tirgū ir nestandarta reklāma jeb ...
Thumbnail

Sporta deju festivāla “Baltic Grand Prix” mārketinga komunikācija 24 gadu garumā 

Zariņa, Inese (Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir “Sporta deju festivāla “Baltic Grand Prix” mārketinga komunikācija 24 gadu garumā”. Pētījuma problēma ir “Baltic Grand Prix rīkotāja nepietiekami efektīvā mārketinga komunikācijas izmantošana. ...

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorApsīte, Dārta (1)Borovika, Simona (1)Branta, Ilze (1)Kalniņa, Mārīte (1)Rošāne, Laura (1)Tabunova, Kristiāna (1)Vanaga, Katrīna (1)Zariņa, Inese (1)Subject
Komunikācijas zinātne (8)
reklāma (8)
mārketings (2)Aspazija (1)audtorija (1)CSDD (1)deju festivāls (1)drošība (1)identitāte (1)izpārdošana (1)... View MoreDate Issued
2016 (8)

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV