Search
Now showing items 1-3 of 3
Verbālo, vizuālo un multimodālo metaforu interpretācija reklāmās Latvijas sieviešu žurnālos: semiotiskā un auditorijas analīze
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba nosaukums ir “Verbālo, vizuālo un multimodālo metaforu interpretācija reklāmās Latvijas sieviešu žurnālos: semiotiskā un auditorijas analīze”, kura ietvaros tiek atlasītas un pētītas metaforu saturošas ...
Reklāma sociālajā tiklā “Facebook”: auditorijas perspektīva
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darbs “Reklāma sociālajā tīklā “Facebook": auditorijas perspektīva” ir izstrādāts ar mērķi uzzināt, kā reklāmdevēji skatās uz “Facebook” auditoriju, kā auditorija lieto sociālo tīklu “Facebook”, kāda ir tās ...
Kino industrijas darbības apmeklētības veicināšanas pasākumi pandēmijas laikā
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darba tēma ir kino industrijas darbības apmeklētības veicināšanas pasākumi pandēmijas laikā Bakalaura darba ietvaros tiek pētīta kino industrijas darbība Latvijas kinoteātros pandēmijas laikā posmā no 2021. gada ...