Search
Now showing items 1-3 of 3
Aktīvās atpūtas tūrisma biznesa modelis
(Latvijas Universitāte, 2019)
Šajā pētījumā tiek aplūkoti jēdziena "biznesa modelis" konceptuālie aspekti. Tiek aplūkota sociālo mediju ietekme uz piedzīvojumu tūrismu biznesa modeļu inovāciju un klientu vadību. Darba mērķis ir raksturot piedzīvojuma ...
Tūrisma attīstības tendences Baltijas valstīs.
(Latvijas Universitāte, 2019)
Baltijas valstis kļūst par pieprasītāku tūrisma galamērķi, kā arī tūrisma nozarei ir būtiska sastāvdaļa valstu ekonomikā, kur nozares attīstības tendences ietekmē dažādākie faktori. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt Baltijas ...
Pārdošanas veicināšanas pasākumi tūristu piesaistīšanai restorānā "Melnā Bite"
(Latvijas Universitāte, 2019)
Tūrisms ir ļoti sarežģīta nozare, jo tā ir daudzpusīga darbība, kas kopā veido “tūrisma produktu”. Tas ir arī sarežģīts dažādu apakšnozaru dēļ, kas pašas par sevi ir sarežģītas nozares, ja tās tiek uzskatītas par neatkarīgām. ...