Search
Now showing items 1-3 of 3
Zīmola KFC pozicionējums un auditorijas uztvere par zīmolu laika posmā no 2015. gada augusta līdz novembrim
(Latvijas Universitāte, 2016)
Globālajam zīmolam KFC ienākot Latvijas tirgū, aktīvi norisinājās dažādas komunikācijas un reklāmas aktivitātes, kuras darba ietvaros tiks apskatītas un analizētas, lai noteiktu kāda ir zīmola komunicētā identitāte un kāds ...
Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties zīmola "SELGA" produktus
(Latvijas Universitāte, 2017)
Darba tēma ir „Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties zīmola „Selga” produktus.” Izvirzītie pētnieciskie jautājumi: Kas ir svarīgākie faktori pēc kuriem izvēlās zīmola “Selga” produktus un cik liela nozīme ...
Pilsētas zīmola maiņa: Jūrmalas un Liepājas pilsētas gadījumu analīze
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba “Pilsētas zīmola maiņa: Jūrmalas un Liepājas pilsētas gadījumu analīze” mērķis ir izpētīt Jūrmalas un Liepājas pilsētas zīmola atpazīstamību, attieksmi un novērtējumu pilsētas iedzīvotāju un ar pilsētu ...