Search
Now showing items 1-2 of 2
VAS “Latvijas dzelzceļš” sociālās reklāmas kampaņas “Paliec vesels. Viens vesels” uztvere jauniešu auditorijā
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir “VAS “Latvijas dzelzceļš” sociālās reklāmas kampaņas “Paliec vesels. Viens vesels” uztvere jauniešu auditorijā”.
Pētījuma problēma - VAS „Latvijas dzelzceļš” regulāri rīko dažādas sociālās reklāmas ...
"Dove Real beauty” kampaņas semiotiskā un auditorijas analīze (2004 - 2014)
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir ”Dove Real beauty” kampaņas semiotiskā un auditorijas analīze (2004 – 2014).” Šī bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kāda ir naratīva struktūra, kādas zīmes un elementi tajā parādās un kāds ir ...