Klases audzinātāja sadarbība ar ģimeni-kā būtisks faktors skolēnu socializācijas procesā.(pusaudžu vecuma posmā)
Author
Bandeniece, Inese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ivanova, Ilze
Date
2006Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autors:Inese Bandeniece
Darba tēma: Klases audzinātāja sadarbība ar ģimeni - kā būtisks faktors skolēnu socializācijas procesā (pusaudžu vecumposmā)
Darba veids: maģistra darbs
Studiju programma: izglītības zinātņu maģistra
Darba zinātniskais vadītājs: profesore Ilze Ivanova
Darba apjoms: 78 lpp., 59 bibliogrāfiskie nosaukumi, 7 pielikumi.
Atslēgas vārdi: socializācija, klases audzinātājs, ģimene, sadarbība.
Pētījuma mērķis: pamatojoties uz zinātniski teorētiskās literatūras analīzi un problēmas praktisko izpēti, izstrādāt programmu klases audzinātāja un ģimenes sadarbībai socializācijas procesā .
Darba saturs: maģistra darbs izstrādāts, lai pilnveidotu klases audzinātāju un ģimenes sadarbību socializācijas procesā. Tam ir 3 daļas:
1. Socializācijas process.
2. Klases audzinātājs kā sadarbības ģimeni vadītājs socializācijas procesā.
3. Pētījums par klases audzinātāja un ģimenes sadarbību skolēnu socializācijas procesā.
Pētījuma metodes: teorētiskās izpētes metodes, novērtēšana, aptauja, ekspertatzinums.
Darba rezultāts: izveidota KLASES AUDZINĀTĀJA UN ĢIMENES SADARBĪBAS PROGRAMMA SKOLĒNU SOCIALIZĀCIJAS PROCESĀ
Darba izmantojamība: pētījumu var izmantot studenti, klašu audzinātāji. Author:Inese Bandeniece
Theme of the master’s work: Class teachers' cooperation with a family as an important factor in the process of pupil's socialisation (Teenagers age)
Kind of work: master’s work.
Programme of studies: master of education science.
Coordinator of scientific work: Professor Ilze Ivanova .
Work consists of: 78 pages, 59 bibliographic items, 7 appendixes.
Key works: socialisation, class teacher, family, cooperation.
The aim of the research is to elaborate programme for class teachers and family cooperation in process of socialisation, based on analysis of theoretical literature and practical research of the problem.
Content of the master’s work is elaborated to improve class teacher and family cooperation in process of socialisation process. The work consists of three parts:
1. Process of socialisation.
2. Research about class teacher and family cooperation in process of socialisation.
3. Methods of the research: theoretical research methods, evaluation, survey, experts’ opinion.
Result of the work: The programme of class teacher and family’s cooperation in process of socialisation is worked out.
Use of the work: research can be used by students and class teachers.