Show simple item record

dc.contributor.advisorRubene, Zandaen_US
dc.contributor.authorResina, Marijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:40Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:40Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21203en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10030
dc.description.abstractDiplomdarbs ”Vērtību izglītība kā jauniešu sociālo problēmu risināšanas līdzeklis” tika veltīts aktuālam sabiedrības jautājumam – kā izaudzināt jaunu sociāli atbildīgu paaudzi. Darba gaitā tika izpētītas Latvijas jaunatnes problēmas un to rašanos cēloņi, balstoties uz izpētīto literatūru par vērtību izglītību un sociāli atbildīgās stājas izveidošanu tika sniegti secinājumi par esoši audzināšanas procesu un uzsvērta sabalansētās izglītības nepieciešamība, kuras pamatā būs vērtību izglītība. Vērtību izglītības efektivitātes paaugstināšanai piedāvāts jauns risinājums – jauna mācību kursa izveidošana un ieviešana. Tika izstrādāta programmas koncepcija un paraugs. Programma tiek īstenota Vidusskola „Klasikā”. Darbā tiek sniegts arī programmas efektivitātes sākotnējais novērtējums. Darbā ir 75 lpp, 3 nodaļas, 14 attēli, 2 tabulas, 4 pielikumi, tika izmantoti 29 literatūras un citi informācijas avoti. ATSLĒGVĀRDI: VĒRTĪBU IZGLĪTĪBA, SOCIĀLĀ ATBILDĪBAen_US
dc.description.abstractDiploma paper „Value education as a solution of youth social problems” has been concentrated on the sharp and actual society problem – how to raise up socially responsible and active new generation. In the paper Latvian youth problems and the their causes are described, on the base of literature which is devoted to Value education and social responsibility development made certain conclusions about existing education system and the need of balanced education is emphasized. For the raising of effectiveness of value education, made the proposal of a new course development and putting in to practice. The example of the program concept and plan is proposed. The program has been implemented on the base of the Private secondary school „Klasika” , certain results are achieved and primary effectiveness assessment on the base of observation is made. Scope of the diploma 75 pages, 3 chapters, 14 pictures, 2 tables, 4 appendices, 29 literature and other informational sources were used. KEY WORDS: VALUE EDUCATION, SOCIAL RESPONSIBILITYen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleVērtību izglītība kā jauniešu sociālo problēmu veicināšanas līdzeklisen_US
dc.title.alternativeValue education as a means for solving the youths' social problemsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record