Show simple item record

dc.contributor.advisorNikiforovs, Jurisen_US
dc.contributor.authorTitāne, Santaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:45Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:45Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other24755en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10077
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis ir izpētīt līnijas un silueta kā mākslinieciskās izteiksmes līdzekļu daudzveidīgu pielietojumu 4. klases skolēnu radošajos darbos. Lai izvēlētais mērķis tiktu sasniegts, tika izpētīts līnijas un silueta kā mākslinieciskā izteiksmes līdzekļa daudzveidīgais pielietojums, tad meklētas apguves to iespējas 4. klases vizuālās mākslas stundās. Izpētot atbilstošo vecumposmu un izvēloties atbilstošās metodes, tika izveidota radošo uzdevumu kopa, kura tika realizēta Rīgas 2. vidusskolas 4. b klasē. Pēc iegūtajiem rezultātiem tika secināts, ka līnijas un siluetus kā mākslinieciskās izteiksmes līdzekļus var daudzveidīgi pielietot 4. klases skolēni savos radošajos darbos. Uzdevumi tēmas apguvei jāplāno secīgi, no vieglākā un grūtāko, ja skolēniem tiek saprotamā un tēlainā valodā izklāstīta teorija par līnijas un silueta daudzveidīgajām mākslinieciskajām īpašībām. Diplomdarbs sastāv no ievada, pamattēmas izklāsta četrās daļās, nobeiguma, anotācijām divās valodās, literatūras saraksta un pielikuma, kurā var iepazīties ar radošo uzdevumu vizuālo materiāluen_US
dc.description.abstractThe aim of the diploma paper is to investigate multiform application of line and silhouette as means of artistic expression in creative works of 4th grade school children. In order to achieve the goal, first of all the multiform application of line and silhouette as the means of artistic expression was explored. Secondly, the possibility to master them to 4th grade school children in visual art lessons was found. After probing corresponding age group and choosing adequate methods the set of creative tasks that were exercised in Riga Secondary School No. 2, grade 4b was developed. Following the obtained results, the conclusions were drawn that the 4th grade school children in their creative works can variously apply line and silhouette as artistic means of expression. The tasks for mastering the theme must be planned consecutively, moving from the easiest to the more difficult and the theory for the school children about the multiform artistic features of lines and silhouette must be outlined in understandable and picturesque language. The diploma paper consists of an introduction, four chapters about the main topic, conclusion, and annotations in two languages, list of literature and an appendix consisting of creative tasks visual material.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleLīnija un siluets kā daudzveidīgi mākslinieciskās izteiksmes līdzekļi 4. klases skolēnu radošajos darbos vizuālās mākslas stundāsen_US
dc.title.alternativeLine and Silhouette as a Multiform Means of Artistic Expression in Grade 4 Pupils' Creative Works at Visual Art Lessonsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record