Didaktiskās rotaļas kā viens no valodas attīstības veicinātājiem 5-6 gadus veciem bērniem
Author
Bodniece, Iveta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Anspoka, Zenta
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Darbs tiek izstrādāts bērnu valodas attīstības veicināšanai, 5-6 gadu vecuma bērniem valodas attīstības nodarbībās ar didaktisko rotaļu palīdzību.
Tas sastāv no četrām daļām.
1.Piecgadīgo, sešgadīgo bērnu valodas vispārīgs raksturojums.
2.Valodas attīstības mācību saturs pirmskolas izglītības programmā.
3.Didaktiskā rotaļa kā bērna valodas attīstīšanas līdzeklis.
4.Pedagoģiskā izmēģinājuma darbība didaktisko rotaļu izmantošanai bērnu valodas attīstības veicināšanai.
Atslēgas vārdi: valodas attīstības process, aktīvā runa, psihiskā attīstība, pedagoģiskie nosacījumi, dinamika.
Pētījuma mērķis: izzināt didaktiskās rotaļas izmantošanas iespējas bērnu valodas attīstības veicināšanā.
Pētījuma metodes: teorētiskās, pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras izpēte.
Empīriskās viena pedagoģiskā izmēģinājuma darbība
Šo pētījumu var izmantot pirmskolas skolotāji The work is made for the development of the fife-six years old children language during the language development lessons using didactic games.
It consists of four parts:
1.The general characteristic of five to six years old children.
2.The content of the language development teaching of the syllabus at primary school.
3.Didactic game as a mean of the child language development.
4.the pedagogical experiment using the didachic games for the development of the children language.
Key words: the process of the language development, active speach, psychic development, pedagogical preconditions, dynamics.
Aim: to investigate the possibilities using the didachic games for the development of the children language.
Methods: the investigation of the theoretical, pedagogical and psichological literature.
Empiral – one pedagogical experiment.
Thisinvestigation could be used by the teachers of the primary school