Sociālā pedagoga sociālpedagoģiskā darbība interešu izglītības iestādē bērnu un jauniešu centrā „Zolitūde”.
Author
Ratniece, Anda
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Štekele, Inese
Date
2006Metadata
Show full item recordAbstract
Mērķis: Izpētīt teorētisko literatūru un izstrādāt sociālpedagoģiskās darbības programmu interešu izglītības iestādē, darbā ar audzēkņiem, vecākiem un skolotājiem.
Atslēgas vārdi: sociālpedagoģiskā darbība, socializācija, metodes, lomu spēles, prasmes un iemaņas.
Uzdevumi:
1.Sociālpedagoģiskās darbības raksturojums interešu izglītības iestādē.
1.1.Sociālā pedagoga funkcijas interešu izglītības iestādē.
1.2 Sociālā pedagoga darba formas.
2.Interešu izglītības iestāde sociālā pedagoga un ģimenes sadarbības formas
un metodes.
3.Sociālpedagoģiskās metodes darbā ar audzēkņiem interešu izglītības iestādē.
4.Sociālpedagoģiskās darbības raksturojums sociālo prasmju pilnveidošanā.
5.Bērnu Jauniešu Centra „Zolitūde” raksturojums.
6. Sociālpedagoģiskā darbība Bērnu un jauniešu centrā „Zolitūde”.
7. Sociālpedagoģiskās darbības programmas izstrāde darbā ar audzēkņiem, vecākiem
un skolotājiem.
8. Sociālpedagoģiskās darbības programmas aprobācija darbā ar audzēkņiem un
vecākiem.
Pētījuma metodes:
literatūras analīze;
dokumentu izpēte;
pedagoģiskā novērošana;
intervēšana;
anketēšana;
statistikas analīze.
Pētījumu bāze: Bērnu un jauniešu centra „Zolitūde” - audzēkņi, vecāki, skolotāji.
Darbs domāts: Interešu izglītības sociālajiem pedagogiem.
Kvalifikācijas darba apjoms: 69 lpp., 23 literatūras avoti,17 grafiki, 4 tabulas. The aim of the paper: to study theoretical literature and to work out the programme of socio-pedagogical activity in the hobby educational establishment working with children, parents and teachers.
Key words: socio-pedagogical activity, socialization, methods, role games, know-how.
The tasks of the paper:
1.To characterize socio-pedagogical activities in the hobby educational establishment CYC “Zolitude”.
1.1. Social counselor’s functions in the hobby educational establishment.
1.2. The forms of social counselor’s work.
2.To study the methods and forms of cooperation between the hobby educational establishment and the family.
3.To study the methods of working with children in the hobby educational establishment.
4.To characterize the socio-pedagogical activity for improving social skills.
5.To characterize Children and Youth’s Centre “Zolitude”.
6.To describe the socio-pedagogical activity in Children and Youth’s Centre “Zolitude”.
7.To work out the programme of socio-pedagogical activity working with children, parents and teachers.
8.To put the socio-pedagical activity programme to an evaluation test working with children and parents.
The methods of the research:
The analysis of literature, the study of documents, pedagogical observation, interviews, questionnaires, statistical analysis.
The research base:
Children and Youth’s Centre “Zolitude”- children, parents, teachers.
The paper is meant for social counselors of hobby educational establishments.
The contents of the qualification paper: 69 pages, 23 literary sources, 17 graphs, 4 tables.