• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Radošās darbības sekmēšanas iespējas latviešu valodas stundās 7.klasē

Thumbnail
View/Open
299-25449-Jugane_Iveta_Peda010139.pdf (608.6Kb)
Author
Jugāne, Iveta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kaļķe, Baiba
Date
2007
Metadata
Show full item record
Abstract
Pētījuma objekts: Mācību process. Pētījuma priekšmets: Radošas darbības sekmēšana. Pētījuma mērķis: Izpētīt radošās darbības sekmēšanas iespējas latviešu valodas stundās 7. klasē. Uzdevumi: 1.Vākt, analizēt pedagoģisko literatūru par radošumu, radošu darbību. 2.Izzināt radošas darbības jēdzienu. 3.Izpētīt radošā procesa būtību. 4.Izanalizēt radošas darbības veidošanās struktūru ,t.i., radošas darbības mērķi, motivāciju, kā arī metodes pusaudžu radošas darbības sekmēšanai. 5.Noteikt radošas darbības rezultātu. 6.Izzināt pusaudžu vecumposma pedagoģiski psiholoģisko raksturojumu pētāmās problēmas aspektā. 7.Pētīt Stradu pamatskolas 7. klases skolēnu radošo darbību. 8.Veikt izmēģinājumdarbību latviešu valodā 7. klasē un analizēt to. Metodes: Literatūras analīze. Anketēšana. Izmēģinājumdarbība. Pētījuma bāze: Gulbenes rajona Stradu pamatskolas 7. klases 10 skolēni. Darba struktūra: Saturs, ievads, 3. daļas, nobeigums, literatūras saraksts ar 44 vienībām, 6 tabulām, 3 shēmām, 6 diagrammām, 6 pielikumiem.
 
Object of the research: Study process Subject of the research: Promotion of the creative process Aim of the study: To study the possibilities of developing a creative personality in the Latvian language classes in Grade 7.. Objectives: 1.To collect, analyze the pedagogical literature on creativity 2.To study the term „Creative activity” 3.To study the esence of the creative process 4.To analyze the structure of developing of a creative personality, its aims, motivation as well as methods for ptomoting adolescents’ creativity 5.To study the creative activity of Grade 7 pup[ils at Stradi basic school 6.To carry out the pedagogical action research in Grade 7 and to analyze it Methods: Literature analysis Questionnairing Action research Structure of work: Introduction, three parts, Conclusions, bibliography
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10113
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV