Cilvēka figūras zīmēšanas izpratnes veidošana vizuālās mākslas stundās 5. klasē
Author
Mieriņa, Svetlana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Irbe, Ingrīda
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore analizē cilvēka figūras zīmēšanas izpratnes nozīmi un vietu vizuālās mākslas pamatizglītības standartā un mācību programmā 5.klasē. Apraksta metodiskajā literatūrā piedāvāto cilvēka figūras zīmēšanas un veidošanas iespējas, kā arī pedagoģiskajā izmēģinājumdarbībā izmantoto vizuālu materiālu. Pētījumā ir aprakstītas 5.klašu skolēnu īpatnības no pedagoģijas un psiholoģijas viedokļa. Ir iekļauts arī pedagoģiskās izmēģinājumdarbības uzdevumu apraksts. Autore analizē un apkopo pedagoģiskajā izmēģinājumdarbībā iegūtos rezultātus, pamato izvēlēto mācību metožu lietderību un nepieciešamību. Pētījuma beigās var iepazīties ar pētījuma rezultātiem un gūtajām atziņām. Pielikumā ir iekļautas mākslas darbu reprodukcijas, uzskates materiāli skolēniem, skolotājas uzskates materiāli, skolēnu darbi, uzdevumu kopas un vērtējuma tabulas, kā arī skolēnu darbības stundās fotouzņēmumi. The authore of exploration have made analyse about human drawings perception sense and place in art education standart and scholastic program for 5 grade. She describe methodical literature, which propose facility of human figure drawing and plasteryng. Then describe posibility to make use visual material in pedagogical practice develpment work. There is 5 grade pupils individuality describe in the exploration to meke use pedagogy and psychology options. The exploration include pedagogy practie develpment work lessons description. Authoress analyse summarize acquired resuts of pedagogical practice development work, fortyfy sholastic method usefullness choise and necessity. Findings aquaint us with exploration rezults and find cognitions. There are artworks reproduction, visual pupils materials, teacher visual material, pupls drawings, lessons assemblage andvaluatin tabeles, school activity photos, incorporate addendum.