Show simple item record

dc.contributor.advisorVīgante, Rasmaen_US
dc.contributor.authorVoroncova, Valentīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:15Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:15Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other30849en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10324
dc.description.abstractDarbā aplūkotas pedagoģiskas darbības paņēmienu izmantošanas iespējas efektīvai hiperaktīvo bērnu uzvedības korekcijai. Petījuma teorētiskas atziņas raksturo hiperaktīva bērna attīstības īpatnības, tās pazīmes,uzvedības korekcijas vispārīgie nosacījumi un norise. Pētīts ,ka nodarbības atbilstoši skolēnu interesēm atradina skolēnus no bezmērķīgas laika pavadīšanas, sekmē viņu uzvedības korekciju. Pētījumā atspoguļoti eksperemintālas trešās klases skolēnu uzvedības problēmas, individuālas īpatnības un ģimenes apstākļi. Atbilstoši tiem tiek izvēlēti pedagoģiskas metodes un paņēmieni ,kas veicina personības pozitīvo īpašību attīstību. Pārbaudīta praksē ar hiperaktīvajiem bērniem izvēlēto metožu un paņēmienu lietderība. Eksperimenta beigu pārbaudes rezultāti apstiprina darbā izvirzīto hipotēzi - hiperaktīvo bērnu uzvedība uzlabojas, ja : •skolēni iesaistīti nodarbībās atbilstoši interesēm, •nodarbības ļauj skolēniem gūt klasesbiedru un pedagogu atzinību, sekmē pārliecības par savām spējam un pašcieņas veidošanos, •skolotājs atbalsta bērna panākumus un nodrošina aktivitāti.en_US
dc.description.abstractThe paper studies out the possibilities of use of methods of educational activities for correction of hyper-active children’s behavior. The theoretical conclusions of the research characterize the development peculiarities of a hyper-active child, its features, general conditions and process of correction of the behavior. It ha been studied out that lessons that are in accordance with the pupils’ interests wean them from spending their time pointlessly and promotes the correction of their behavior. The research reflects the behavior problems of pupils from an experimental third class, their individual peculiarities and family conditions. The efficiency of methods and techniques used in work with hyper-active children was tested in practice. The final test results of the experiment approve the hypotheses given in the paper - the behavior of hyper-active children improves if: •pupils are involved in lessons that are in accordance with their interests, •lessons allow pupils to get an acknowledgement from their classmates and teachers, promotes the development of confidence in one’s abilities and self-esteem, •the teacher supports the success of the child and ensures the activity.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleHiperaktīvo bērnu uzvedības korekcija sanatorijas internātpamatskolāen_US
dc.title.alternativeBehaviour correction of hyperactive children at convalescent home type boarding schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record