Spēles metodes izmantošana skolēna izziņas darbības attīstīšanai dabaszinībās 1.-4.klasēs.
Author
Pētersone, Sandra
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vociša, Rūta
Date
2006Metadata
Show full item recordAbstract
Šajā diplomdarbā ir izpētītas spēles izmantošanas iespējas sākumskolā un izstrādātas spēles skolēnu izziņas darbības attīstīšanai dabaszinībās 2. klasei, kuras ir aprobētas Lielvārdes pamatskolas 2.a klasē. Darbā ir aplūkots, kā sākumskolas skolotāji vērtē spēļu metodes izmantošanu mācību stundās. Diplomdarba pielikumā ir izstrādātās spēles skolēnu izziņas darbības attīstīšanai dabaszinībās 2. klasē.
Diplomdarba apjoms ir 54 lpp., tai skaitā 8 diagrammas. The abilities of using games are studied in this diploma work as well as games for development of pupil’s activity of cognition in science for grade 2, that is approbated in Lielvarde Primary school, excatly form 2a. Here is looked over how teachers in elementary school estimate using methods of games during the lessons, as well.
In appendix of this diploma work there are games worked out for development of activity of cognition in science in form 2.
Amount of the work is 54 pages, including 8 charts.