Abstraktā glezniecība kā emocionālās izteiksmes līdzeklis vizuālās mākslas stundās pamatskolā 4.-5. klasēs
Author
Butjko, Inese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Zvirgzdiņa, Velga
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Autore savā diplomdarbā analizēja skolēnu emocionālās izpausmes iespējas ar abstraktās glezniecības palīdzību.
Attīstīt emocionālo sfēru palīdzēja vizuālie attēli, mūzika un pasaka. Ar doto palīgelementu palīdzību izdevās dziļāk atklāt skolēnu iekšējo pasauli, uzmodināt viņu jūtas un emocijas.
Skolēnu radītie abstraktie darbi ietvēra sevī visu bērnu emocionalitātes, atklātības un sapņainības kopumu.
Radošie darbi liecina par skolēnu emocionālās izpausmes iespējamību caur abstrakto glezniecību. The author in her diploma thesis has analysed the possibility of the pupils’ emotional expression with the help of abstract painting.
Visual observation, music and tales helped to develop the emotional sphere.
With the help of these auxiliary elements it became possible to discover the pupils’ inner world, to arouse their feelings and emotions.
The abstract paintings created by the pupils have absorbed in themselves the whole set of the nursery emotions, liberation and dreams.
The creative works witness about the possibility of pupils’ emotional expression through abstract painting.