Izglītības kvalitātes novērtēšana Aizkraukles Novada skolās.
Author
Spručs, Raivis
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Zīds, Oskars
Date
2006Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma: Izglītības kvalitātes novērtēšana Aizkraukles Novada skolās.
Pētījuma jautājums: Kādi dokumenti un starptautiskie ziņojumi jāievēro, lai izstrādātu Izglītības kvalitātes novērtēšanas modeli?
Maģistra darbs sastāv no ievada piecām nodaļām, nobeiguma literatūras sarakta un pielikumiem. Pirmajā nodaļā salīdzinātas Latvijas izglītības koncepcijas. Otrajā nodaļā – Kvalitātes jēdziens. Trešā nodaļā paskatīta Vērtēšana izglītībā. Ceturtajā nodaļā apskatītas dažādas Kvalitātes vērtēšanas sistēmas un to pielietojums izglītībā. Piektajā nodaļā atspoguļots autora izglītības Kvalitātes vērtēšanas modelis Aizkraukles Novada skolām.
Turpmākajai izpētei autors ieteiktu šī modeļa pilnveidošanu un pielāgošanu Latvijas izglītības sistēmai, lai Latvijas izglītības sistēma varētu veiksmīgi iekļauties Eiropas Savienības kopējā izglītības telpā. Master work them is Education quality evaluation in Aizkraukles district schools.
Research question: What kind of documents and international reports consider to develop Education quality evaluation model?
Master work is consisting of introduction, five section, conclusion, literature list and supplements. In first section – compare Latvian education conception. In second section is about Quality conception. In third section is about Evaluation in education. In fourth section is different Quality evaluation systems and they use in education. In fifth section is author Education Quality evaluation model for Aizkraukles district schools.
For further research author advising to perfection this model for Latvian education system so as Latvian education system can join European Union education environment.