Show simple item record

dc.contributor.advisorŽīmante, Kaivaen_US
dc.contributor.authorMorozova, Jeļenaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:30Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:30Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other35412en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10440
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir „Rotaļu un spēļu izmantošana sākumskolas skolēnu ar garīgās attīstības traucējumiem pašapziņas veidošanā”. Darba teorētiskajā daļā var iepazīties ar skolēnu ar garīgas attīstības traucējumiem pašapziņu ietekmējošās personības īpatnībām, ko piedāvā dažādi zinātnieki, rotaļu un spēļu būtību un iedalījumu pedagoģijā. Tā arī šajā daļā ir apskatīti zinātnieku viedokļi par: - pašapziņas jēdzienu; -rotaļu un spēļu organizēšanas pedagoģiskajiem priekšnosacījumiem un metodiskajiem paņēmieniem bērna pašapziņas veicināšanai ; - pašapziņu veicinošajiem faktoriem rotaļās un spēlēs. Trešajā, praktiskajā daļā tiek piedāvātas rotaļu un spēļu izmantošanas iespējas skolēniem ar garīgas attīstības traucējumiem pašapziņas attīstīšanai, aprakstīta pedagoģisko izmēģinājumu darbības gaita un sniegto rezultātu analīze. Pielikumā var atrast dažādus pētījuma metožu aprakstus, kas veicina sākumskolas skolēnu ar garīgas attīstības traucējumiem pašapziņu rotaļās un spēlēs .en_US
dc.description.abstractThe name of the title: plays and games using at primary schools to pupils with mental disturbance, in making of self-conscious. In the theoretical part we can find out about about pupils mental disturbance being of self-conscious of person pecularities that are offered by different scientists, meaning plays and games substance and division and pedagogy. So, in this part there are looked views about •Self- conscious conceptions; •Plays and games organization to pedagogical preconditions and methodical ways of children self- conscious promotion •Factors of self- conscious in plays and games In the third practical part there are offered plays and games for pupils with mental development disturbance in developing of self- conscious. In the practical part there is described pedagogical experiment activity and analysis of results as well. Different work on methodical descriptions there is written in the supplement, which aid development to pupils at primary school with mental disturbance, their self- conscious exploring in plays and games.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleRotaļu un spēļu izmantošana sākumskolas skolēnu ar garīgās attīstības traucējumiem pašapziņas veidošanāen_US
dc.title.alternativeUse of games and plays for developing the self-esteem of elementary school pupils with mental developmental disturbancesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record