Papīra aplikācijas veidi un tehnikas pamatizglītības 3.klasē.
Author
Lūse, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Treimane, Gunta
Date
2006Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbā ir analizēti papīra aplikācijas veidi un tehnikas, kuras izmantojamas pamatizglītības 1. - 4. klasēs un dažas no tām aprobētas pamatizglītības 3. klasēs.
Diplomdarbs sastāv no ievada, četrām nodaļām un nobeiguma, literatūras saraksta un pielikumiem.
Diplomdarba teorētiskajā daļā tiek apskatīts aplikācijas pielietošana lietišķajā mākslā, aplūkotas aplikācijas attēlošanas iespējas, izmantojot papīru. Apskatītas pazīstamas un mazpazīstamas aplikācijas veidi un tehnikas. Tas var ieinteresēt skolotājus, kuri māca rokdarbus pamatizglītības 1. – 4. klasēs.
Īsumā apskatīts jaunākā pamatizglītības vecuma skolēnu attīstības īpatnības, saistībā ar personības attīstīšanos, atmiņu, domāšanu, runu, uzmanību, uztveri.
Pētnieciskajā daļā tiek izstrādāts tematiskais plāns 3. klašu skolēniem, un analizēti pētījumā gūtie rezultāti. Nobeigumā apkopoti mācību procesa rezultāti The present Diploma paper deals with models and techniques of applique which are used in primary Schools in forms 1 – 4. Some of them are carried out at primary school in form 3.
The Diploma paper consists of introductory part, four chapters, Conclusion, Bibliography art and its depiction possibilities by using paper. Well known and little known applique models and techniques are revealed in the Diploma paper. Teachers teaching Handicraft at primary school in forms 1 – 4 may be interested in these models and techniques.
The present research briefly deals also with the age peculiarities of learners of Primary School in forms 1 – 4 in connection with develpment of personality, memory, speech, thinking, attention and perception.
In the research part the subject programmē for the third formers is worked out as well asthe results of the research are analyzed. In conclusion the results of the learning process are summarized.