Show simple item record

dc.contributor.advisorTreimane, Guntaen_US
dc.contributor.authorLūse, Zaneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:31Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:31Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other35487en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10447
dc.description.abstractDiplomdarbā ir analizēti papīra aplikācijas veidi un tehnikas, kuras izmantojamas pamatizglītības 1. - 4. klasēs un dažas no tām aprobētas pamatizglītības 3. klasēs. Diplomdarbs sastāv no ievada, četrām nodaļām un nobeiguma, literatūras saraksta un pielikumiem. Diplomdarba teorētiskajā daļā tiek apskatīts aplikācijas pielietošana lietišķajā mākslā, aplūkotas aplikācijas attēlošanas iespējas, izmantojot papīru. Apskatītas pazīstamas un mazpazīstamas aplikācijas veidi un tehnikas. Tas var ieinteresēt skolotājus, kuri māca rokdarbus pamatizglītības 1. – 4. klasēs. Īsumā apskatīts jaunākā pamatizglītības vecuma skolēnu attīstības īpatnības, saistībā ar personības attīstīšanos, atmiņu, domāšanu, runu, uzmanību, uztveri. Pētnieciskajā daļā tiek izstrādāts tematiskais plāns 3. klašu skolēniem, un analizēti pētījumā gūtie rezultāti. Nobeigumā apkopoti mācību procesa rezultātien_US
dc.description.abstractThe present Diploma paper deals with models and techniques of applique which are used in primary Schools in forms 1 – 4. Some of them are carried out at primary school in form 3. The Diploma paper consists of introductory part, four chapters, Conclusion, Bibliography art and its depiction possibilities by using paper. Well known and little known applique models and techniques are revealed in the Diploma paper. Teachers teaching Handicraft at primary school in forms 1 – 4 may be interested in these models and techniques. The present research briefly deals also with the age peculiarities of learners of Primary School in forms 1 – 4 in connection with develpment of personality, memory, speech, thinking, attention and perception. In the research part the subject programmē for the third formers is worked out as well asthe results of the research are analyzed. In conclusion the results of the learning process are summarized.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePapīra aplikācijas veidi un tehnikas pamatizglītības 3.klasē.en_US
dc.title.alternativeTypes and techniques of paper appliction in Grade 3.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record