Show simple item record

dc.contributor.advisorAuziņa, Ausmaen_US
dc.contributor.authorSedliņa, Sarmīteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:38Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:38Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other36258en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10505
dc.description.abstractDarba nosaukums: Dažādu zīmējuma tehniku izmantošana pirmsskolas vecuma bērnu tēlotājdarbībā. Darba autors: Sarmīte Sedliņa Darba zinātniskā vadītāja: Ped. Maģ. Ausma Auziņa Darba saturs: 73 lpp., 11 attēli, 5 diagrammas, 3 tabulas, analizēti 20 literatūras avoti Pētījuma mērķis: Analizēt dažādu zīmējuma tehniku izmantošanas iespējas pirmsskolas vecuma bērnu tēlotājdarbībā. Pētījuma teorētiskajā daļā analizēta pirmsskolas vecuma bērnu kreativitāte un tēlotājdarbība balstoties uz V.Hibneres, I.Miķelsones, D.Lieģenieces, B.Frīdenbergas un citu speciālistu atzinumiem. Pievērsu uzmanību bērnu radošas personības attīstībai un mēģināju noskaidrot, kā bērniem tēlotājdarbību padarīt saistošāku, interesantāku un aizraujošāku.To veikt ar dažādu zīmējuma tehniku palīdzību. Pētījuma praktiskajā daļā analizēta bērnu praktiskā darbība apskatāmo tēmu ietvaros un pārbaudīta hipotēze: „Dažādu zīmējuma tehniku apguve un pielietošana ir iespējama, ja kopā ar pedagogu tiek apgūta materiālu pielietojuma specifika un ir nodrošināta brīva to pieejamība”.en_US
dc.description.abstractThe Content of the Paper: 73 pages, 11 pictures, 5 diagrams, 20 analyzed sources of literature The Aim of the Paper: Analys Different Drawing Technique in the Classes of Fine Arts with Pre-school Children In the first part of the present paper children creativity and the materials of fine arts are analyzed. The research is based upon the conclusion of V. Hibnere, I. Miķelsone, D. Lieģeniece, B. Frīdenberga and other specialists. Therefore, I have paid attention to the creative development of children: in the same time, I have tried to define the ways to make fine arts interesting and exciting for children using different fine arts materials and technikal help. In the practical part or the present paper the practical work of children is analyzed and the hypothesis is being proved:”To master and apply drawing – technique are possible, if together with teacher child discovers what materials used for and is freely provide with it”.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleZīmējuma tehniku izmantošana pirmsskolas vecuma bērnu tēlotājdarbībāen_US
dc.title.alternativeUse of drawing techniques in the fine arts activities of the preschool childrenen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record