Show simple item record

dc.contributor.advisorBerķe, Anitaen_US
dc.contributor.authorMatušonoka, Ilutaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:41Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:41Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other36510en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10527
dc.description.abstractSociālpedagoģiskā darbība adaptācijas risku mazināšanā I.Gaiša Kokneses vidusskolā. Diplomdarba tēma ir par adaptācijas procesu, par adaptācijas perioda nepieciešamību skolēnam, pārejot no 4. klases uz 5. klasi, par adaptācijas riskiem un to novēršanas iespējām. Darbā veikts pētījums, lai noskaidrotu iespējamos adaptācijas riskus pārejas posmā no sākumskolas uz pamatskolu. Balstoties uz pētījuma rezultātiem, tika izstrādāta un aprobēta programma adaptācijas risku mazināšanā I. Gaiša Kokneses vidusskolā, 4.un 5. klasē, kā rezultātā skolēniem ir labāka izpratne par mācību procesa norisi pamatskolā, priekšmetu skolotāju prasībām, tuvāk iepazīta jaunā sociālā vide, kas savukārt sekmē veiksmīgu adaptāciju pamatskolā. Programmā ir iekļauts darbs ar sociālā riska bērniem, lai veicinātu viņu pielāgošanos jaunajiem apstākļiem. Atslēgvārdi: adaptācija, adaptācijas riski, sociālpedagoģiskā darbībaen_US
dc.description.abstractThe theme of the Graduation Paper - Sociopedagogical Work to Reduce Adaptation Risks in Forms 4-5 of I.Gaišs Koknese Secondary School. The Graduation Paper concerns the process of adaptation when students start form 5. it is connected with adaptation risks and possibilities to prevent them. The research work has been carried out to find out the possible adaptation risks in the transition period when students finish Primary School and start Elementary School. The special programme based on the research results has been worked out and approbated to reduce adaptation risks at I. Gaišs Koknese Secondary School. As a result students have better understanding of the process of studies at Elementary school, they are aware of teachers requirements, students are acquainted with the new social environment which helps the adaptation process at Elementary school. The work with the children of social risk is included in the progamme to encourage the process of adaptation. Key words: adaptation, adaptation risks, sociopedagogical work.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSociālais pedagogs [fakultāte]en_US
dc.titleSociālpedagoģiskā darbība adaptācijas risku mazināšanā I. Gaiša Kokneses vidusskolā 4. un 5.klasēen_US
dc.title.alternativeSocial pedagogical activities for decreasing the adaptation risks in Grades 4 and 5 at I.Gaišs Koknese Secondary schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record