Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Līgaen_US
dc.contributor.authorPolačenko, Lindaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:43Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:43Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other36691en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10540
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis ir izzināt klases audzinātājas un ģimenes sadarbības iespējas 1. klases skolēnu adaptācijas periodā. Tika veikta literatūras analīze par bērnu adaptācijas periodu 1.klasē, šī procesa būtību, pētīti sekmīgas adaptācijas perioda norises priekšnoteikumi, skolēna ģimenes un klases audzinātāja iespējas šī procesa sekmīgā norisē, kā arī veikts jaunākā skolas vecuma bērnu vecumposma raksturojums. Tika izzinātas teorētiskās nostādnes par klases audzinātājas un ģimenes sadarbības būtību, mērķiem un uzdevumiem, saturu un formām, kā arī aplūkoti literatūrā minēti sadarbību traucējošie faktori. Pētījumā veikta adaptācijas un sadarbības sākotnējā izpēte un diagnosticēšana. Izveidota klases audzinātāja un ģimenes sadarbības 1.klases skolēnu adaptācijas perioda izmēģinājuma darbības programma, tā daļēji aprobēta un analizēti rezultāti.en_US
dc.description.abstractThe purpose of the diploma paper is to investigate opportunities of cooperation between the form master and the family during the adaptation period class 1 pupils. The research encompassed literature analysis on the adaptation period in class 1, the essence of this process, preconditions for a successful process of the adaptation period, opportunities of the pupil’s family and the form master in facilitating successful accomplishment of this process, as well as the ageframe characteristics of the junior school age pupils. The research included investigation of theoretic approaches on cooperation between the form master and the family, goals and tasks, contents and forms, as well as examination of cooperation impeding factors accounted in literature. The research includes initial examination and diagnosing adaptation and cooperation. A pilot programme of cooperation between the form master and the family during the adaptation period class 1 pupils was drafted, partially approbated and the results analyzed.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleKlases audzinātāja un ģimenes sadarbības iespējas 1.klases skolēnu adaptācijas periodāen_US
dc.title.alternativePossibilities of cooperation between the class teacher and the family during the adaptation period of first gradersen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record