Show simple item record

dc.contributor.advisorZaiceva, Ārijaen_US
dc.contributor.authorKulmane, Evaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:44Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:44Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3675en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10547
dc.description.abstractDiplomdarba nosaukums ir „Atstāstījumu izmantojums rakstītprasmes pilnveidei 8. klasē”. Tā pirmajā nodaļā tiek analizēta rakstveida runa psiholoģiskajā aspektā, kā arī atklātas rakstītprasmes pilnveides metodiskās iespējas. Otrā nodaļa sniedz ieskatu par atstāstījumu klasifikāciju un izmantošanas iespējām skolēnu rakstītprasmes pilnveidei. Trešā nodaļa atklāj konkrētu atstāstījumu izmantojumu pedagoģiskajā procesā. Pētīšanai pamatskolas 8. klasē tiek izmantoti tādi atstāstījumu veidi kā brīvais diktāts, izlases atstāstījums, pārveidojamais atstāstījums un atstāstījums tuvu tekstam. Rezultāti, izvērtējot šī rakstu darba veida lietderību rakstītprasmes pilnveidē, analizēti ceturtajā nodaļā. Pētnieciskais darbs apliecina, ka atstāstījums ir rakstītprasmi veicinošs rakstu darba veids.en_US
dc.description.abstractDiploma work has a title " How to use retellings for development writing skills in form 8." In the first unit is given analyse of written speech in psychological aspect and there is interpreted methodical possibilities of development writing skills. The Second unit gives opinion about classification of retellings and their practical use for improving students' writing skills. The third unit gives concrete interpretation of using retellings in pedagocical process.In form 8 for researching is taken different types of retellings, such as free dictation, retelling with choice, changeable retelling and retelling close to its origin. In the fourth unit is analyse of results about usefulness of this kind of written work which is very important in improving writing skills. This research work attest that retelling is conducive type of writing work for developing and improving writing skills.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleAtstāstījumu izmantojums rakstītprasmes pilnveidei 8.klasēen_US
dc.title.alternativeUse of reproductions for improving pupils’ writing skills in Grade 8en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record