Show simple item record

dc.contributor.advisorIrbe, Ingrīdaen_US
dc.contributor.authorRepele, Egitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:49Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:49Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3718en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10583
dc.description.abstractVizuālās mākslas stundām ir ļoti liela nozīme katra skolēna mākslas valodas izkopšanā, emocionālas personības attīstībā, jo iepazīstinot skolēnus ar mākslas daudzveidīgo pasauli, ar dažādajiem mākslas veidiem, mākslas virzieniem un izteiksmes līdzekļiem, skolēni rada savas iztēles oriģinālus un mākslas tēlus. Diplomdarbā tiek apskatīts mākslas virziens kubisms, un šī virziena vizuālās mākslas izteiksmes līdzekļi, kurus daudzveidīgi pielietojot, 7.klases skolēns gūst ne tikai priekšstatu par mākslas virzienu- kubisms, bet arī gūst plašu ieskatu latviešu mākslas attīstības vēsturē, kā arī rada savus, oriģinālus mākslas tēlus un darbus, izmantojot dažādus vizuālās mākslas izteiksmes līdzekļus. Darba autore piedāvā iepazīties ar pedagoģiskajā praksē aprobētu uzdevumu kopu vizuālās mākslas mācību stundām 7.klasē par tēmu- vizuālās mākslas izteiksmes līdzekļi kubismā. Lai izvēlēto mācību tēmu sekmīgi realizētu dzīvē, darba autore analizē pusaudžu vecumposma īpatnības, kuras ņemamas vērā mācību procesa organizēšanā 7.klasē. Autore analizē un apkopo pedagoģiskajā izmēģinājumu darbībā iegūtos rezultātus, pamato izvēlēto mācību metožu lietderību un nepieciešamību. Autore piedāvā idejas, kā sekmīgi vienas mācību tēmas ietvaros iespējams paplašināt un padziļināt skolēnu zināšanas par Latvijas mākslas attīstību pasaules kontekstā.en_US
dc.description.abstractVisual art lessons have got a very big significance to improve every pupil’s art language, to develop the emotional personality, for, when introducing the pupils with the varied art world, with the various kinds of art, art trends and the means of expression, the pupils create their imaginative originals and art images. In the graduation paper the art trend cubism, the means of expressions of this visual art trend are looked upon. When they are used in various ways, the pupil of Class 7 obtain not only the impression of the art trend cubism, but also he or she obtains a wide understanding of Latvian art development history, and also creates his or her own original art images and work using different visual art means of expression. The author of the paper offers introduction into the set of tasks for visual art lessons in Class 7 that have been used into the pedagogical practice about the theme that is the visual art means of expression into cubism. In order to bring into life successfully the chosen theme, the author of the paper analyses the peculiarities of the teenagers’ age that should be taken into account when organising the learning process in Class 7. The author analyses and sums up the results obtained during the pedagogical experimental activity, proves the usefulness and necessity of the chosen teaching methods. The author offers some ideas how it is possible to widen and deepen the pupils’ knowledge successfully within one learning theme about Latvia art development in the world context. The theme: Visual Art Means of Expression in Cubism and the Usage Possibilities in Visual Art Lessons in Class 7en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleVizuālās mākslas izteiksmes līdzekļi kubismā un to izmantošanas iespējas vizuālās mākslas stundās 7. klasēen_US
dc.title.alternativeMeans of expression of visual art in cubism and the possibilities of their acquisition at visual art lessons in Grade 7en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record