Show simple item record

dc.contributor.advisorAuziņa, Ausmaen_US
dc.contributor.authorBriede, Aijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:58Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:58Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other5015en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10660
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir ”Impresionisma glezniecības principu apguve vispārizglītojošās skolas 6.-7. klasē ”. Diplomdarbā tiek atspoguļota impresionisma rašanās vēsture, tiek pievērsta uzmanība un atspoguļota K. Monē daiļrade. Izpētītās un analizētās mākslinieka mākslas darbu reprodukcijas var aplūkot pielikumā. Izpētot impresionisma glezniecības principus, vadoties pēc K. Monē izstrādātiem gleznošanas principiem ir sastādīta uzdevumu kopa. Pievēršot uzmanību tēmas nepieciešamībai, ir izpētīts skolēnu vecumposma raksturojums, bet tālāk veikta pedagoģiskā izmēģinājuma darbība, kur skolēni ir apguvuši impresionisma gleznošanas principus. Diplomdarba pielikumā ir ievietotas ne tikai K. Monē mākslas darbu reprodukcijas, bet arī bērnu radītās mākslas darbu reprodukcijas. Skolēnu darbi pielikumā atspoguļo un pierāda, ka uz eksperimentālās bāzes tie ir radījuši darbus, kas ataino apgūstos impresionisma gleznošanas principus. Pielikumu papildina skolēnu pārbaudes testi, kur atspoguļojas viņu teorētiskās zināšanas par impresionismu un rezultāti ir atainoti tabulās.en_US
dc.description.abstractThe theme of the Diploma paper is „The acquisition of the principles of Impressionism painting in Forms 6-7”. The Diploma paper reveals the development of impressionism throughout the history, especially focusing on the creative work of C. Monet. In the appendix, there are studied and analysed the reproductions of this artist. After the research of the principles of impressionism painting, a set of tasks was designed. As this issue was essential, the characteristics of the age group were investigated. The tasks were carried out in an authentic pedagogical setting, and the students got acquainted with the principles of impressionism painting. In the appendix of the Diploma paper there have been added not only reproductions of C. Monet, but also the reproductions created by the students. Their works in the appendix demonstrate and prove that they have acquired the principles of impressionism painting. In the appendix there are also added student assessment tests, showing their theoretical knowledge about impressionism. The results have been interpreted in the tables.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleImpresionisma glezniecības principu apguve vispārizglītojošās skolas 6.-7. klasēen_US
dc.title.alternativeThe acquisition of the principles of Impressionism painting in Forms 6-7en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record