Skolēnu radošo spēju attīstības veicināšana sākumskolā 3.klasē
Author
Balcere, Dārta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šteinberga, Agnese
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā pētītas radošās spējas, to attīstība sākumskolas vecumposmā 3. klasē. Temats izvēlēts, jo šīs spējas palīdz skolēniem mācību procesā un cilvēkiem ir nepieciešamas dažādās dzīves situācijās. Konkrētais vecumposms izvēlēts, jo tas ir piemērotākais, radošo spēju attīstīšanai. Pētījuma mērķis - izpētīt radošo spēju attīstības veicināšanas iespējas sākumskolas skolēniem 3. klasē. Lai sasniegtu pētījuma mērķi, tika izveidotas divu veidu anketas – vienas ar mērķi izpētīt, kādas ir skolotāju zināšanas, attieksme un darbība 3.klases skolēnu radošo spēju attīstības veicināšanai. Otras ar mērķi izpētīt, cik attīstītas ir 3. klases skolēnu radošās spējas. Pētījuma rezultāti norāda, ka skolotāji ir ņēmuši dalību skolēnu radošo spēju attīstības veicināšanā un 3. klases skolēnu radošās spējas ir attīstītas virs vidējā līmeņa, taču pastāv arī attīstības iespējas.
Atslēgvārdi: spējas, radošās spējas, attīstības veicināšana, sākumskolēns, anketēšana Creative abilities and their cultivation in primary school age 3rd form are examined in this Bachelor work. This theme is chosen because these abilities help students in scholastic process and people need them for creative abilities in various situations of life. Primary school age is chosen because it is the most conformable for abilities cultivation. Aim of examination – to find out all possibilities of creative ability cultivation facilities in 3rd form of primary school. To achieve this aim there were made inquiry forms. Result of examination shows that teachers have taken part in student’s creative ability cultivation, and creative abilities of 3rd form students are cultivated above ran. But still there is possibility of development.
Keywords: abilities, creative abilities, cultivation facilities, primary school student, inquiry form