Mācību tēmas "Sirreālisma virziens 20. gs. tēlotājmākslā un fotogrāfijā" apguve kultūras vēsturē 11. klasē

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

N/A

Abstract

Diplomdarba tēma „Mācību tēmas „Sirrealisma virziens 20. gs. tēlotājmāksla un fotogrāfija” apguve kultūras vēsture 11. klase”. Tēmas izvēli noteica jauniešu vecumposma specifika. Autore uzskata, ka jaunieši šajā vecuma intensīvi meklē savu interešu zonu, domāšana paliek abstrakta un sarežģīta. Uzdevumu izvēli noteica radošuma veicināšanas faktors, ka ari mūsdienu tehnoloģiju izmantošanas aktualitāte. Sirrealisms kā stils mākslā ir neizprotams, duāls un nepretenciozs, bet neskatoties uz to stila pamatā ir dziļš akadēmisko zināšanu pamats. Autore velējās paplašināt skolnieku zināšanas radošo ideju realizācijā izmantojot daudzveidīgas fotogrāfiju apstrādes metodes. Skolnieku fotogrāfiju izstāde liecina par veiksmīgi izpildītu uzdevumu, ieinteresētību tēmā un tās apguvē. Atslēgvardi: fotogrāfija, sirrealisms, vērtēšana.
The theme of diploma paper is, "Acquisition of the theme surrealism in the painting and photography of the 20th century" at lessons of culture’s history classes in grade 11”. The objective of this work is to determine the particularities of age structure among youngsters. Author of the diploma work hold a view that young people in this ages try to find their own range of interests, manner of thinking starts to be more abstractive and complicated. The aim of objective determine promote creativity and update modern tehnology operation skills. Surrealism as an arts style is incomprehensible, dual and unpretentious but style have deep academical base of knowledge. Author want expand pupil knowledge to creative ideas realization in real life with varied photography treatment methods. Pupil photo exhibition results show interest and aquisition in theme. Keywords: assessment, photography, surrealism.

Keywords

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By