Latviešu tautas pasaka kā radošas darbības veicinātājs pirmsskolā
View/ Open
Author
Kalniņa-Lāce, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Liepiņa, Inga
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Darba tēma: Latviešu tautas pasaka kā radošas darbības veicinātājs pirmsskolas vecumā.
Autore: Kristīne Kalniņa – Lāce
Darba vadītājs: Mag. Paed. Inga Liepiņa
Darba apjoms: 45 lpp.,11 attēli, 1 tabula, 33bibliogrāfiskie nosaukumi, 3 pielikumi.
Atslēgas vārdi: latviešu tautas pasaka, bērns, pedagogs, aktivitāte, radoša darbība.
Darbs izstradāts pedagoģijas nozarē.
Darbs sastāv no divām daļām:
*teorētiskās;
*praktiskās;
Teorētiskā daļā apkopotas pedagogu un psihologu atziņas par kreativitāti, tās attīstības nosacījumiem pirmsskolas vecumā, par latviešu tautas pasaku nozīmi bernu radošās darbības veicināšanā.
Darba praktiskajā daļā atspoguļoti pedagogu un vecāku anketēšanas rezultāti.
Pētījuma mērķis: izpētīt kā ar latviešu tautas pasakām, tiek veicināta radošā darbība.
Darba izstrādes gaitā tika parādīts, ka, ja tiek ievērotas bērnu vecumposma īpatnības un ir izvēlētas bērniem atbilstošas mācību un audzināšanas metodes, tad pielietojot latviešu tautas pasakas var veicināt radošās darbības attīstību. Kristīne Kalniņa –Lāce
Latvian folk tales as a facilitator of craetive activities in pre-scoolers.
Supervisor of the scientific work: Mag.paed. I.Liepiņa
Volume: 45 pages, 33 bibliographic sources, 3 appendice
The scientific work was worked out in the field of pedagogic. The work was performed in order to facilitate pre-schoolres creative activities using Latvian folk tales.
The scientific work consists of 2 parts:
*theoretical;
*practical;
In the theoretical part we examined the meaning of Latvian folk tales and their role in facilitating the creative work.
In the practical part we offered methods to enable the creative activities, as well as practical classes.
In the part of research:summary of the results of questionnaire.
The objective of the scientific work: to study how we can eable childrens creative activities using Latvian folk tales.
Key words: Latvian folk tales, child, teacher, activity, creative activities.
Methods of research:
-conversations;
-questionnaire.
In the scientific work showed how to enable childrens creative activities using Latvian fork tales.