Rotaļa - saskarsmes prasmju un iemaņu veidotāja 4-5 gadus veciem bērniem
View/ Open
Author
Antone, Aivita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vugule, Ērika
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Nosaukums: „Rotaļa – saskarsmes prasmju un iemaņu veidotāja 4-5 gadus veciem bērniem”.
Autore: Aivita Antone
Zinātniskais vadītājs: Mag. paed. Ērika Vugule
Darba apjoms: 62 lpp., Ievads, 3 nodaļas, nobeigums, 32 bibliogrāfiskie nosaukumi, 7 pielikumi.
Pētījuma mērķis: pētīt rotaļas nozīmi 4 – 5 gadus vecu bērnu saskarsmes, prasmju un iemaņu veidošanā pirmskolā.
Darba teorētiskajā daļā analizētas Dzintares D., Lieģiniececes D., Stangaines I., Vorobjova A., Zelmeņa V., Vecgrāves A., u.c. autoru teorētiskās atziņas par bērnu saskarsmes īpatnībām, ģimeni kā bērnu pirmo sociālo vidi un rotaļu kā bērna noteicošo darbību pirmskolā.
Darba praktiskajā daļā veicu vecāku un skolotāju sadarbības izpēti 4-5 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju un iemaņu veidošanā pirmskolā izmantojot rotaļu.
Uz pētījumā izvirzīto jautājumu sniegta atbilde. Title: „Game – a creator of communication skills for 4 – 5 year old children”.
Annotator: Aivita Antone
Adviser of the research: Master of Pedagogy Erika Vugule
Amount of work: 62 pages, Introduction, 3 chapters, the end, 32 bibliographical titles, 7 appendixes.
Study object: to research the role of a game for 4-5 year old children in developing of their learning and communication skills during preschool education.
The theoretical part of this research analyses such authors as D. Dzintare, D. Lieģiniecece, I. Stangaine, A. Vorobjova, V. Zelmenis, A. Vecgrāve and others on theoretical varieties pertaining to peculiarities of children’s interrelation skills, the family as the child’s first social environment and a game as the determinant of children’s activities in preschool.
In the practical part of this research collaboration of parents and teachers in using games to create communication and learning skills for 4-5 year old children was used.
The answer to the study subject was provided.