Show simple item record

dc.contributor.advisorMargeviča- Grinberga, Ievaen_US
dc.contributor.authorGaile, Elitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:28Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:28Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other13979en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10984
dc.description.abstractPētījuma mērķis: izpētīt pirmsskolas izglītības iestādes un ģimenes sadarbības iespējas 5-6 gadīgu bērnu sociālo prasmju veicināšanā. Pētījuma jautājums: Kā pirmsskolas izglītības iestādes un ģimenes sadarbība veicina bērna sociālo prasmju attīstību? Bakalaura darbs sastāv no 5 nodaļām. Pirmajā nodaļā aprakstīta un analizēta teorija par sadarbības būtību, tās metodēm un formām bērnu audzināšanā. Otrā nodaļa - ģimenes un pedagoga nozīme sadarbības procesā. Trešā nodaļa - sociālās prasmes, to klasifikācija un vispārīgs 5-6 gadīga bērna raksturojums. Ceturtajā nodaļā ir aprakstīta pedagoģiskā pētījuma gaita. Analizēti aptaujas rezultāti, veikta vienas dienas novērošana. Piektajā nodaļā konstatētas pirmsskolas izglītības iestādes un vecāku sadarbības iespējamās problēmas, to risinājums, kā arī izteikti veiksmīgas sadarbības rezultāti. Nobeigumā aprakstīti bakalaura darba autores izdarītie secinājumi par veikto darbu.en_US
dc.description.abstractAim of the research: to explore the nursery schools and family opportunities for cooperation, and also their influence on the child’s social skills. Research question: How does cooperation between the nursery school and family promotes development of child’s social skills? This Bachelor work consists of 5 chapters. In the first chapter there has been described and analyzed the theory of the cooperation, it’s methods and forms of children’s education. In the second chapter – the importance of family and teacher in the cooperation process. In the third chapter – social skills, their classification and general characteristics of the child who is 5 to 6 years old. In the fourth chapter there has been described the course of the pedagogical study. In the fifth chapter there has been defined the potential problems of the cooperation between the nursery school and family, and solution, as well as expressed succesful results of the cooperation.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePirmsskolas izglītības iestādes un ģimenes sadarbība 5-6 gadīgu bērnu sociālo prasmju attīstības veicināšanāen_US
dc.title.alternativeCooperation between the preschool and families in promoting the development of the social skills of 5-6 years old childrenen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record