Show simple item record

dc.contributor.advisorIrbe, Ingrīdaen_US
dc.contributor.authorOtomere, Lindaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:29Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:29Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other14930en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10998
dc.description.abstractDiplomdarba „Plastilīna animācijas tehnikas izmantošanas iespējas vizuālās mākslas nodarbībās Dānijas slēgta tipa mācību iestādē 15 – 17 gadus veciem audzēkņiem” mērķis ir izpētīt un noskaidrot plastilīna animācijas tehnikas izmantošanas iespējas vizuālās mākslas nodarbībās. Diplomdarba ietvaros aprakstītas piemērotas metodes plastilīna tehnikas apgūšanai. Kā arī izzinātas vecumposma īpatnības, lai izveidotu skolēnu spējām atbilstošus uzdevumus un organizētu mācību darbu. Diplomdarbā ir aprakstīta arī uz plastilīna animācijas tehnikas apgūšanu vizuālās mākslas nodarbībās orientēta uzdevumu kopa, kas sastāv no 7 uzdevumiem. Darbā ir iekļauts arī mācību procesa apraksts, stundu analīze un rezultātu analīze. Diplomdarbs balstīts uz pētījumiem pedagoģiskajā, psiholoģiskajā, mākslas teorijā un praksē iegūtajiem rezultātiem.en_US
dc.description.abstractThe aim of the diploma thesis „The usability of plasticine animation technique in visual arts classes in closed-type teaching institution in Denmark for 15 – 17 years old pupils” is to examine and determine the usability of plasticine animation technique in visual arts classes. In the diploma thesis there are described the appropriate methods for familiarization of plasticine technique as well as explored the peculiarities of age periods in order to develop tasks which are suitable for pupils’ abilities and to organize school work. In the diploma thesis there is also described a set of tasks, which consists of 7 tasks, inclined to learning plasticine animation technique in visual arts classes There is included the description of teaching process, analysis of classes and analysis of results in the thesis. The diploma thesis is based on research in pedagogical, psychological, art theory and results obtained in practice.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePlastilīna animācijas tehnikas izmantošanas iespējas vizuālās mākslas nodarbībās Dānijas slēgta tipa mācību iestādē 15 – 17 gadus veciem audzēkņiemen_US
dc.title.alternativeThe usability of plasticine animation technique in visual arts classes in closed-type teaching institution in Denmark for 15 – 17 years old pupilsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record