Mācību tēmas „Filca lelles” apguve 7. klasē mājturībā un tehnoloģijās
Author
Villa, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Urdziņa-Deruma, Māra
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba mācību tēmas „Filca lelles” apguve 7.klasē mājturībā un tehnoloģijās mērķis ir izpētīt mācību tēmas „Filca lelles” apguves iespējas 7.klasē mājturībā un tehnoloģijās. Darba autors – Anna Villa. Darba vadītājs – Docente Māra Urdziņa – Deruma.
Darbs sastāv no ievada, četrām nodaļām, nobeiguma un pielikumiem.
Darba apjoms – 62.lpp., izmantoti 23 literatūras avoti, pievienoti 28 attēli, 2 tabulas un 5 pielikumi.
Teorētiskajā daļā analizēta ir mācību motivācija. Praktiskajā daļā izstrādāts tematiskais plāns tēmai „Filca lelles” un aprobēts praksē. Atslēgvārdi: filca lelles, mājturība un tehnoloģijas, mācību motivācija.
Pētījuma rezultāti – izpētes procesa gaitā noskaidrots, ka 7.klases skolnieces spēj izvirzīto prasību robežās iegūt ne tikai iemaņas filcēšanā, bet arī apgūt filca leļļu pagatavošanas tehniku. The aim of the Bachelor thesis on mastering theme of “Felt Puppets” in 7th grade Home Economics and Technologies is to study possibilities of mastering the theme “Felt Puppets” in 7th grade in Home Economics and Technologies. The author of the paper is Anna Villa; the adviser – associate professor Māra Urdziņa-Deruma.
The paper consists of introduction, four chapters, conclusions, and five appendices. Volume of the paper – 62 pages, 23 references have been used, 28 figures and 2 tables are included.
In theoretical part of the paper study motivation is analysed. In practical part a thematic plan for the theme “Felt Puppets” is developed and approbated in practice.
Key words: felt puppets, Home Economics and Technologies, study motivation.
Research results – during the research process it was discovered that 7th grade schoolgirls are able to acquire not only felting skills within the set requirements but also learn the technique of making felt puppets.