dc.contributor.advisor | Linde, Lilita | en_US |
dc.contributor.author | Maksimova, Valentīna | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:21:42Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:21:42Z | |
dc.date.issued | 2011 | en_US |
dc.identifier.other | 19143 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11079 | |
dc.description.abstract | Pēc Diplomdarba autores domām literatūra ir kā logs uz citu pasauli un atšķirīgu pieredzi, kuru lasītājs tiecas atklāt. Tā palīdz attīstīt vispārēju izpratni, padziļinātu cilvēku rīcības izpratni un veicina emocionālās inteliģences attīstību. Diplomdarba autore ir izvēlējusies iepazīstināt vidusskolēnus ar literārajiem darbiem balstoties uz pieņēmumu, ka literatūrai ir liela nozīme cilvēku attīstībā, kamēr viņi ir rakstura attīstības, vispārējās zināšanu un attieksmju veidošanas procesā. | en_US |
dc.description.abstract | To the author’s mind literature is a window to another life and other experiences that people are longing to discover. It helps to develop readers’ comprehension, more profound understanding of people’s behaviors, and to develop emotional intelligence. connected with the texts.
The introduction of literary works in English classes helps pupils not only to facilitate the attainment of their critical thinking skills, but it also helps to develop their language knowledge. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Īso stāstu izmantošana vidusskolā skolēnu kritiskās domāšanas attīstīšanai | en_US |
dc.title.alternative | Introducing Short Stories in Secondary School to Develop Pupils' Critical Thinking Skills | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |