Show simple item record

dc.contributor.advisorLinde, Lilitaen_US
dc.contributor.authorMaksimova, Valentīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:42Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:42Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other19143en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11079
dc.description.abstractPēc Diplomdarba autores domām literatūra ir kā logs uz citu pasauli un atšķirīgu pieredzi, kuru lasītājs tiecas atklāt. Tā palīdz attīstīt vispārēju izpratni, padziļinātu cilvēku rīcības izpratni un veicina emocionālās inteliģences attīstību. Diplomdarba autore ir izvēlējusies iepazīstināt vidusskolēnus ar literārajiem darbiem balstoties uz pieņēmumu, ka literatūrai ir liela nozīme cilvēku attīstībā, kamēr viņi ir rakstura attīstības, vispārējās zināšanu un attieksmju veidošanas procesā.en_US
dc.description.abstractTo the author’s mind literature is a window to another life and other experiences that people are longing to discover. It helps to develop readers’ comprehension, more profound understanding of people’s behaviors, and to develop emotional intelligence. connected with the texts. The introduction of literary works in English classes helps pupils not only to facilitate the attainment of their critical thinking skills, but it also helps to develop their language knowledge.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleĪso stāstu izmantošana vidusskolā skolēnu kritiskās domāšanas attīstīšanaien_US
dc.title.alternativeIntroducing Short Stories in Secondary School to Develop Pupils' Critical Thinking Skillsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record