Show simple item record

dc.contributor.advisorZaula, Dzintraen_US
dc.contributor.authorJursone, Lauraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:45Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:45Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other2091en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11112
dc.description.abstractVeselības mācības un sporta skolotāja specialitātes 5.kursa studentes Lauras Jursones diplomdarba „Kustību spēļu izmantošana veselības mācības tēmu apguvē vidusskolā” mērķis ir parādīt kustību spēļu izmantošanas iespējas veselības mācības tēmu apguvē vidusskolā. Diplomdarbs sastāv no divām daļām ar apakšnodaļām. Pirmajā daļā tiek sniegts teorētiskais pamatojums kustību spēļu izmantošanai veselības mācības stundās vidusskolā, vadoties no veselības mācības un fiziskās audzināšanas teorijas, kā arī jauniešu vecumposmam raksturīgās psihiskās un fizioloģiskās attīstības skatu punkta. Darba praktiskajā daļā ir veikts pedagoģiskais pētījums, kura rezultāti apskatāmi četrās apakšnodaļās: pētījuma bāzes raksturojumā, skolēnu attieksmju izzināšanā, izvēlēto kustību spēļu aprobācijā veselības mācības stundās un ārpusstundu pasākumos, iegūto rezultātu analīzē. Darbs sastāv no 62 lapām, kurā iekļauti 8 attēli un 3 pielikumi. Atslēgas vārdi: kustību spēles, veselības izglītība, veselības mācības stunda, jauniešu vecumposms, jauniešu psihiskā un fiziskā attīstība.en_US
dc.description.abstractThe aim of the diploma work – „The use of movement games in the acquisition of the themes of the health education in the high school” – is to show abilities of using movement games in the acquisition of the themes of the health education in the high school. The diploma work has two parts. The first part describes theoretical base of the use of movement games in the health education lessons in the high school. This part of diploma work is written following theories of health education and sport education; it describes psychological and physiological development of young people. The practical part of the work shows the pedagogical research , which results is shown in the following four parts: the description of the research base, the research of pupils attitude, the approbation of the chosen movement games in health education lessons and out lesson events, the analyze of results. The diploma work consists 62 pages, which includes 8 pictures and 3 appendixes. The key words: movement games, health education, health education lessons, age of young people, psychological and physiological development of young people.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleKustību spēļu izmantošana veselības mācības tēmu apguvē vidusskolā.en_US
dc.title.alternativeUse of Movement Games in Aquisition of Themes of Health Education in High School.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record