Uzņēmējprasmju veidošanās vidusskolā
View/ Open
Author
Sniķe, Simona
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Rutka, Lūcija
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Praktiskā pieredze rāda, ka skolēni pēc vidusskolas beigšanas izvēlas kļūt par darba ņēmējiem, nevis - darba devējiem. Lai piedāvātu citu iespēju, jau vidusskolā vajadzētu palīdzēt skolēniem attīstīt uzņēmējdarbībai nepieciešamās prasmes un veidot tādu pašapziņu, lai viņi nākotnē kļūtu par pašnodarbinātām personām, kas nenoliedzami pakāpeniski uzlabos arī valsts ekonomisko stāvokli. Bakalaura darba mērķis: izpētīt vidusskolēnu uzņēmējprasmju veidošanos mācību stundās „Ekonomika”. Valsts ģimnāzijas X 41 respondenta uzņēmējprasmes ekonomikas mācību stundās attīstījās veiksmīgāk, jo skolēni iesaistījās Skolēnu mācību uzņēmumu dibināšanā, pārrunās ar uzņēmējiem un diskusijās par redzēto TV raidījumā par uzņēmējdarbību. Practical experience shows that students after graduating a secondary school choose to become an employee, rather than an employer. In order to offer another option, secondary school’s programm should help students to develop enterpreneurship skills and build their confidence so that in future they can become self-employed people who undoubtedly will gradually improve the economic situation of their country. The aim of this Bachelor paper: to explore the development of enterpreneurship skills in secondary school in Economics lessons. National Gymnasium X 41 student’s enterpreneurship skills in Economics lessons developed more successfully because students set up students' learning company; had discussions with businessmen; were watching and discussing about business TV broadcast.