Tradicionālais un inovatīvais vispārīgo valodniecības jautājumu apguvē vidusskolas 10. klasē
Author
Daņiļeviča, Iveta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Zaiceva, Ārija
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba temats ir „Tradicionālais un inovatīvais vispārīgo valodniecības jautājumu apguvē vidusskolas 10.klasē”. Tā mērķis - izstrādāt mācību stundu ciklu 10.klases skolēniem vispārīgo valodniecības jautājumu apguvei, integrējot tradicionālos un inovatīvos mācību satura un mācību darba organizācijas elementus, kā arī aprobēt to pedagoģiskajā praksē.
Diplomdarbs sastāv no 4 nodaļām, tēzēm, literatūras saraksta, ko veido 34 vienības.
Pirmajā nodaļā ir pārskats par tradicionālo un inovatīvo vispārīgo valodniecības jautājumu kontekstā.
Otrajā nodaļā tiek apskatīti vispārīgie valodniecības jautājumi mācību līdzekļu komplektos un izglītības satura dokumentos.
Trešajā nodaļā sniegts ieskats mācību stundu ciklā vispārīgo valodniecības jautājumu apguvei, respektējot mācību saturu, vērtēšanu.
Ceturtā nodaļa raksturo pedagoģisko izmēģinājumdarbu skolā. The theme of the diploma paper is ‘’ The Traditional and Innovative to Acquire General Linguistics in Form 10.’’ Its objective is to work out the cycle of lessons for students of form 10 for acquirement of general linguistics. It is done with the help of integration of traditional and innovative teaching contents and organisation elements as well as to approbate it in teaching practice.
The diploma paper consists of 4 chapters, theses, list of literature which forms 36 units. Theoretical and methodological literature to acquire general linguistics is analyzed in the first chapter.
The first chapter is an overview of the traditional and innovative in the context of the general issues of linguistics.
The second chapter deals with the general issues of linguistics in the teaching kits and in the curriculum documents.
The third chapter looks at the overall cycle of the lessons for the acquisition of the general issues of linguistics respecting the content of teaching, the subject matter, and the evaluation.
The fourth chapter describes the pedagogical experimental work in school.