Show simple item record

dc.contributor.advisorTūbele, Sarmīteen_US
dc.contributor.authorStūre, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:54Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:54Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23797en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11189
dc.description.abstractMaģistra darba tēma „Spēles smiltīs – vārdu krājuma pilnveides līdzeklis pirmsskolas vecuma bērniem”. Maģistra darba autore Kristīne Stūre. Maģistra darbā apkopotas teorētiskās nostādnes par pirmsskolas vecuma bērnu attīstības (fizisko, sensoro, kognitīvo, emocionālo, sociālo un valodas) īpatnībām un izpausmēm, kā arī smilšu spēles izmantošanas iespējām mācību procesā. Šīs atziņas tiek analizētas, atklājot jaunu un interesantu veidu, kā izmantot spēles smiltīs, kas varētu kļūt par perspektīvu metodi bērnu vārdu krājuma pilnveidē, kas bērniem neapniktu un ikvienā nodarbībā saglabātos darboties prieks. Lai pārbaudītu maģistra darba hipotēzi „Smilšu spēļu izmantošana pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma pilnveidē būs veiksmīga (rezultatīva), ja tiks izstrādāts smilšu spēļu kopums pirmsskolas vecuma bērnu valodas attīstībai, ja tiks ņemtas vērā bērnu attīstības īpatnības”, tika veikta pedagoģiskā novērošana un dokumentu izpēte, noskaidrojot katra bērna attīstības īpatnības.en_US
dc.description.abstractThe theme of the Master thesis is „Games in sand – vocabulary development instrument for preschool age children“. The author of the Master thesis is Kristīne Stūre. In the Master thesis the theoretical guidelines are being summarized regarding the preschool aged children’s (physical, sensoric, cognitive, emotional, social and language) features and expressions, as well as the usage opportunities of games in sand during the learning process. These points are being analized, revealing a new and interesting way to use the games in the sand, that could be the perspective method in the development of children’s vocabulary, and this process wouldn’t bore the children and each lesson would continue to be full of working joy. In order to verify the hypothesis of the work „The usage of games in sand for preshool aged children in order to develop their vocabulary will be successful, if a set of games in sand are being developed for preschool aged children’s vocabulary development, if the chilen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSpēles smiltīs - vārdu krājuma pilnveides līdzeklis pirmsskolas vecuma bērniemen_US
dc.title.alternativeGames in sand - vocabulary development instrument for prescool age childrenen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record