Show simple item record

dc.contributor.advisorDimdiņš, Ģirtsen_US
dc.contributor.authorKarņickis, Edgarsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:56Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:56Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24318en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11201
dc.description.abstractBakalaura darba ”Videospēļu spēlēšanas ilguma saistība ar akadēmiskajiem sasniegumiem un agresiju” mērķis ir noskaidrot videospēļu spēlēšanas paradumu korelāciju ar skolēnu mācību sasniegumiem. Galvenie darbā izvirzītie pētījuma jautājumi: Vai ir novērojama statistiski nozīmīga saistība starp video spēļu spēlēšanas biežumu un agresijas izpausmēm? Vai ir novērojama statistiski nozīmīga saistība starp video spēļu spēlēšanas ilgumu un akadēmiskiem sasniegumiem (vidējo atzīmi dažādos mācību priekšmetos)? Par pētījuma metodi tika izvēlēta aptaujas metode, izmantojot Andersona un Dila videospēļu aptauju (Video game Questionnaire (Anderson & Dill, 2000), kuru Latvijā ir adaptējusi L. Puriņa maģistra darba vajadzībām (Puriņa, 2010). Pētījuma dalībnieku izlases lielums ir 103 cilvēki (25 sievietes un 78 vīrieši). Skolēni vecumā no 15 līdz 19 gadiem (vidējais vecums 17 gadi), kuri brīvajā laikā spēlē videospēles.en_US
dc.description.abstractThe aim of this study is to find out video game playing habits correlation with student academic achievements. The main research questions were: Is there a statistically significant relationship between the frequency of video game play and aggression? Is there a statistically significant relationship between video game play duration and academic achievement (average grade in different subjects)? With increasing availability of video games and the number of a growing number of teenagers and young people who play video games. No matter teenager playing a video game or a computer, TV or mobile phone screen, it is clear that video games have an impact. For research method was chosen survey method using video game questionnaire(anderson & Dill, 2000) which is adopted in Latvia by L. Purina (Purina, 2010) Subjects in the sample size of 103 people (25 women and 78 men). Students aged 15 to 19 years (mean age 17 years) who plays video games in their spare time. Keywords: Videogames,en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPsiholoģijaen_US
dc.titleVideospēļu spēlēšanas ilguma saistība ar akadēmiskajiem sasniegumiem.en_US
dc.title.alternativeVideo game play duration association with academic achievementen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record